Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.03.2024.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Эссе 'CRM sistēmas - 5 padomi iesācējam', 1.
  • Эссе 'CRM sistēmas - 5 padomi iesācējam', 2.
  • Эссе 'CRM sistēmas - 5 padomi iesācējam', 3.
  • Эссе 'CRM sistēmas - 5 padomi iesācējam', 4.
Фрагмент работы

CRM ir klientu attiecību pārvaldības sistēma. Angļu valodā CRM ir saīsinājums no “Customer Relations Management”. Klasiskā veidā CRM uzskaita un atgādina par visu komunikāciju, ko Jūs kā pārdevējs uzņēmuma vārdā veiciet ar saviem klientiem - visus zvanus, tikšanās un veicamos darba uzdevumus. Tā ir sistēma efektīvai pārdošanas darba organizēšanai. CRM palīdz uzņēmumam uzturēt kontaktu ar klientu, pilnveidot procesus, un tā rezultātā arī palielināt ieņēmumus.
CRM sistēma ir nepieciešama, ja plāno attīstīt biznesu, pieņemt jaunus darbiniekus un paplašināties. Tad ir vajadzīga pārdošanas komanda, kas strādās pie tā, lai uzņēmums iegūtu jaunus klientus un varētu augt. Šādā gadījumā CRM sistēma ir noderīga, jo tajā var apkopot informāciju par klientiem vienkopus, efektīvāk organizējot pārdošanas procesu. …

Коментарий автора
Atlants