Оценка:
Опубликованно: 22.09.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Programmēšanas valodas ', 1.
  • Конспект 'Programmēšanas valodas ', 2.
  • Конспект 'Programmēšanas valodas ', 3.
  • Конспект 'Programmēšanas valodas ', 4.
  • Конспект 'Programmēšanas valodas ', 5.
  • Конспект 'Programmēšanas valodas ', 6.
  • Конспект 'Programmēšanas valodas ', 7.
  • Конспект 'Programmēšanas valodas ', 8.
  • Конспект 'Programmēšanas valodas ', 9.
  • Конспект 'Programmēšanas valodas ', 10.
  • Конспект 'Programmēšanas valodas ', 11.
  • Конспект 'Programmēšanas valodas ', 12.
  • Конспект 'Programmēšanas valodas ', 13.
  • Конспект 'Programmēšanas valodas ', 14.
Фрагмент работы

-- Abstraktā klase "figūra" - neveidojam tieši šīs klases objektus, bet veidojam objektus
-- no tās atvasinātajām klasēm
deferred class FIGURE
feature
-- nākamās četras klases ir abstraktas, tāpēc katras atvasinātas klases objektiem laukumi, perimetri,
-- smaguma centri un nobīdes par vektoru tiek rēķinātas savādāk
getArea: REAL is deferred end
getPerimeter: REAL is deferred end
getGravity: POINT is deferred end
getVector(p: POINT) is deferred end
end

Punktu klase

class POINT
inherit SINGLE_MATH
create make_xy
feature
-- Punkta koordinātes
x,y: REAL
-- Funkcija, kas aprēķina attālumu no punkta līdz citam punktam
getLength(p1:POINT): REAL is do
Result := sqrt((x - p1.x)^2 + (y - p1.y)^2)
end
-- Nobīde par vektoru
translate(a,b:REAL) is do x:=x+a; y:=y+b end…

Коментарий автора
Atlants