Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.02.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 1.
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 2.
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 3.
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 4.
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 5.
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 6.
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 7.
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 8.
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 9.
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 10.
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 11.
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 12.
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 13.
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 14.
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 15.
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 16.
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 17.
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 18.
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 19.
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 20.
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 21.
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 22.
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 23.
  • Реферат 'Mārketinga vides analīze uzņēmumā "Fazer-Druva"', 24.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Mārketinga vides būtība    4
1.1.  Mārketinga netieši ietekmējoša ārējā vide makrovide    5
1.2.  Mārketinga tieši ietekmējošā ārējā vide mikrovide    9
2.  Mārketinga vides analīze    13
2.1.  Mārketinga makro vide    13
2.1.1.  Ģeogrāfiskā situācija    13
2.1.2.  Demogrāfiskais stāvoklis    13
2.1.3.  Ekonomiskie faktori    14
2.1.4.  Apkārtējās vides (dabas) faktori    16
2.1.5.  Zinātniski tehniskais faktors    17
2.1.6.  Kultūras faktors    17
2.2.  Mārketinga mikro vide    17
2.2.1.  Pircēji    17
2.2.2.  Piegādātāji    18
2.2.3.  Starpnieki    18
2.2.4.  Konkurenti    19
3.  Uzņēmuma analīze    20
3.1.  Statistikas datu analīze    20
3.2.  Portera piecu spēku modelis    21
3.2.1.  Potenciālie konkurenti    21
3.2.2.  Konkurenti nozarē    22
3.2.3.  Pircēji    22
3.2.4.  Piegādātāji    22
3.2.5.  Substitūti jeb preces aizvietotāji    22
  Secinājumi    24
  Izmantotā literatūra    25
Фрагмент работы

Mārketinga vides būtība
Mārketinga vide ir uzņēmuma darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus.[5]
Mārketinga ietekmējošies iekšējās vides faktori ir šādi:
• Institucionālais menedžments (ieskaitot īpašniekus);
• Finanšu struktūrvienības;
• Pētniecības struktūrvienības
• Ražošanas struktūrvienības
• Grāmatvedība.
Mārketinga ārējās vides faktorus atkarībā no to ietekmes iespējām var iedalīt divās grupās. Pirmā grupā apvienoti mikro vides faktori, kas tieši ietekme uzņēmumu darbību. Citiem vārdiem, ar tiem faktoriem uzņēmuma mārketings saskaras pat savā kārtējā darbībā.[5]
Mārketinga tiešās ietekmes ārējās vides faktori ir šādi:
• Piegādātāji ;
• Starpnieki;
• Pircēji;
• Konkurenti
• Saskares auditorija;
• Likumdošanas institūcijas.
Otrajā grupā apvienoti mārketinga makro vides faktori, kas netieši ietekmē uzņēmumu darbību. Ar šiem faktoriem uzņēmumu mārketings nesaskaras savā kārtējā darbībā, tomēr tie ir jāņem vērā, veicot stratēģisko plānošanu.
Mārketinga netiešās ietekmes ārējās vides faktori ir šādi:
• demogrāfiskie;
• ekonomiskie;
• sociālā kultūras;
• zinātne, tehnoloģija, tehnika;
• politiskie;
• dabas;
• starptautiskie.
1.2. Mārketinga netieši ietekmējošā ārējā vide, makrovide;
Pastāv vismaz septiņi galvenie arējās vides faktori, kuri pozitīvi vai negatīvi ietekmē mārketinga darbību. Atkarībā no darbības mērķiem, katrs uzņēmums var analizēt faktorus, ņemot vērā konkrētu tirgu; vietējo (pilsēta, pagasts), valsts (Latvija) reģionālo (Baltija), starptautisko (Eiropa). Mārketinga pētījumos un plānošanas procesā var, protams, analizēt katru faktoru atsevišķi, bet pieņemot lēmumu, jāņem vērā visa faktoru sistēma.[5]

Коментарий автора
Atlants