Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.02.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Empīrisks spēles apraksts "Neverbālās saziņas izpēte iespējas spēlē"', 1.
  • Конспект 'Empīrisks spēles apraksts "Neverbālās saziņas izpēte iespējas spēlē"', 2.
  • Конспект 'Empīrisks spēles apraksts "Neverbālās saziņas izpēte iespējas spēlē"', 3.
  • Конспект 'Empīrisks spēles apraksts "Neverbālās saziņas izpēte iespējas spēlē"', 4.
  • Конспект 'Empīrisks spēles apraksts "Neverbālās saziņas izpēte iespējas spēlē"', 5.
  • Конспект 'Empīrisks spēles apraksts "Neverbālās saziņas izpēte iespējas spēlē"', 6.
  • Конспект 'Empīrisks spēles apraksts "Neverbālās saziņas izpēte iespējas spēlē"', 7.
  • Конспект 'Empīrisks spēles apraksts "Neverbālās saziņas izpēte iespējas spēlē"', 8.
  • Конспект 'Empīrisks spēles apraksts "Neverbālās saziņas izpēte iespējas spēlē"', 9.
Фрагмент работы

Daudz informācijas par cilvēku var uzzināt vērojot viņu dažādās situācijās un darbībā. Viena no tām būtu viņa izturēšanās, piedaloties spēlē. Spēle varētu būt šāda:
Deja – bardaks. Te nu atkarīgs kādi skolēni piedalās un kādu literatūru pārvalda. Var izmantot starptautisku - arī tēlus no kinofilmām. Sagatavo, piemēram, 10 lapiņas (var arī 20, tas atkarīgs no cilvēku skaita) ar sieviešu vārdiem, kas ir pazīstami personāži, un 10 ar vīriešu, kas filmās, vai grāmatās vai vēsturē ir zināmi, kā pāris (tā, lai sanāk 10 paari, 12, 15, vai cik nu vajag, galvenais, lai ir vienāds skaits ar vīriešu un sieviešu vārdiem). Piemēram, Romeo & Džuljeta, Ļeņins & Krupskaja, Edgars & Kristīne, utt. Lapiņas tā kā kārtis sajauc un vīrieši izvelk vīriešu vārdus un sievietes sieviešu. Tiek dota mūzika un STARTS - katram jāatrod savs pāris. Ja grib var apbalvot ātrāko un tad visiem tādā kārtībā jānodejo deja līdz galam.
Novērojot cilvēkus šīs spēles darbībā var izprast gan šī cilvēka personību, gan pašreizējo emocionālo stāvokli, gan attieksmi pret savu partneri.
Novērot jau var mirklī, kad cilvēks izvelk lapiņu ar sava otra partnera vārdu un dodas to meklēt, jo redzams, cik intensīvi un kā viņš meklē savu partneri, vai viņš ir tas, kas pats pieiet pie kāda, vai gaida, kamēr pienāks pie tā, kāda ir viņa mīmika uzrunājot un sarunājoties ar citiem spēles dalībniekiem, kāda ir dalībnieka runas ekspresija utt.
Taču visvairāk par cilvēku var novērot tieši dejas laikā, jo tad ir redzamas dalībnieku mīmikas, cik tuvu viens otram dalībnieki ir piekļāvušies, vai ir iekāpts cilvēka intīmajā zonā vai nav, kāds ir vizuālais kontakts starp dalībniekiem, cik ciešs ir savstarpējais skatiens un vai tāds vispār ir.
Daudz par cilvēku var spriest pavērojot viņa ķermeņa valodu, ko veido vairākas lielas informatīvas zīmju grupas – žesti, pozas (dažādu ķermeņa daļu kustības) un mīmika (sejas izteiksme). Ar ķermeņa valodu cilvēks pauž galvenokārt savus emocionālos pārdzīvojumus un patieso emocionālo attieksmi pret kādu notikumu, partneri vai ideju.
Žesti ir neapzinātas galvas, roku un kāju kustības, kuras ikdienā parasti netiek kontrolētas. Ja spēles laikā ir novēroti šādi žesti, tad tas liecina par attiecīgo noskaņojumu un izjūtām.

Коментарий автора
Atlants