Оценка:
Опубликованно: 06.11.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Академический
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Образец документа 'SLA (sasniedzamo līmeņu apraksts) ģeogrāfijā 9. klasei', 1.
  • Образец документа 'SLA (sasniedzamo līmeņu apraksts) ģeogrāfijā 9. klasei', 2.
  • Образец документа 'SLA (sasniedzamo līmeņu apraksts) ģeogrāfijā 9. klasei', 3.
  • Образец документа 'SLA (sasniedzamo līmeņu apraksts) ģeogrāfijā 9. klasei', 4.
  • Образец документа 'SLA (sasniedzamo līmeņu apraksts) ģeogrāfijā 9. klasei', 5.
  • Образец документа 'SLA (sasniedzamo līmeņu apraksts) ģeogrāfijā 9. klasei', 6.
  • Образец документа 'SLA (sasniedzamo līmeņu apraksts) ģeogrāfijā 9. klasei', 7.
  • Образец документа 'SLA (sasniedzamo līmeņu apraksts) ģeogrāfijā 9. klasei', 8.
  • Образец документа 'SLA (sasniedzamo līmeņu apraksts) ģeogrāfijā 9. klasei', 9.
  • Образец документа 'SLA (sasniedzamo līmeņu apraksts) ģeogrāfijā 9. klasei', 10.
Фрагмент работы

Raksturo Latvijas ģeogrāfisko stāvokli. Formulē viedokli un ar piemēriem skaidrotu, kā ģeogrāfiskais stāvoklis ietekmējis Latvijas vēsturi, drošību, pieejamību dabas resursiem un saimniecību.
Izvērtē Latvijas ģeogrāfiskā stāvokļa sniegtās priekšrocības un radītos trūkumus. Veido grupas atbilstoši viedoklim par Latvijas piederību Austrumeiropas vai Ziemeļeiropas reģionam, lai meklētu argumentus savam viedoklim un iegūtu informāciju. Diskutē, prezentējot savus argumentus, un atbild uz jautājumiem.

Коментарий автора
Atlants