Оценка:
Опубликованно: 26.02.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'Preču politika', 1.
  • Реферат 'Preču politika', 2.
  • Реферат 'Preču politika', 3.
  • Реферат 'Preču politika', 4.
  • Реферат 'Preču politika', 5.
  • Реферат 'Preču politika', 6.
  • Реферат 'Preču politika', 7.
  • Реферат 'Preču politika', 8.
  • Реферат 'Preču politika', 9.
  • Реферат 'Preču politika', 10.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Prece    1
  Preču politika    2
  Preču attīstības stratēģija    3
  Preču plānošana    5
  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra    9
Фрагмент работы

Prece – viss, kas spēj apmierināt vajadzību vai prasību, un kas tiek piedāvāta tirgum ar mērķi pievērst uzmanību, lai iegādātos un izmantotu vai patērētu to. Tā var būt objekti, pakalpojumi, personas, organizācijas un idejas.
Mums jādomā par produktu trijos līmeņos: produkta būtība, taustāmais produkts un papildu produkts. Pamatlīmenis ir galvenais labums, kurš savā būtība ir tas, ko pircējs reāli nopērk. Ir lietderīgi domāt par produktu tikai kā par mehānismu, kura labumus pircējs saņem to pieprasot.…

Коментарий автора
Atlants