Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.08.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Sociālo parādību atspoguļošanas dinamika ', 1.
  • Конспект 'Sociālo parādību atspoguļošanas dinamika ', 2.
  • Конспект 'Sociālo parādību atspoguļošanas dinamika ', 3.
  • Конспект 'Sociālo parādību atspoguļošanas dinamika ', 4.
  • Конспект 'Sociālo parādību atspoguļošanas dinamika ', 5.
Фрагмент работы

Es vēlos aplūkot to , kā tieši TV un citos masu informācijas līdzekļos atspoguļotais sabiedrības modelis ir vērojams bērnu uzvedībā un uzskatos .
Visspēcīgākā ietekme no masu informācijas līdzekļiem ir tieši televīzijai . Televīzijā tiek demonstrēts tādas sabiedrības modelis, kāda ir apkārtējā vide . Varētu sacīt , ka televīzija sludina sava veida idioloģiju , parāda kas ir labs , skaists vai arī pretējs tam attiecīgajā sabiedrībā.
Ļoti daudz bērni lielu daļu sava brīvā laika pavada pie televīzoriem , turklāt sāk to darīt jau no agras bērnības . Šeit varētu izvirzīt divas hipotēzes:
1.Bērni , kas tik daudz laika pavada bezdarbībā pie televīzora izaugs ļoti pasīvi.…

Коментарий автора
Atlants