Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Конспект 'Nezināma viesa analīze (ēdināšanas uzņēmuma analīzes kritēriji)', 1.
  • Конспект 'Nezināma viesa analīze (ēdināšanas uzņēmuma analīzes kritēriji)', 2.
  • Конспект 'Nezināma viesa analīze (ēdināšanas uzņēmuma analīzes kritēriji)', 3.
Фрагмент работы

Secinājumi:
Restorāns ir labi sasniedzams, ar interesantu noformējumu austrumu stilā, kas ir saskaņots ar uzņēmuma koncepciju. Telefoniskais pasūtījums nav iespējams, jo uzņēmums atrodas t/c „Alfa”, kur cilvēku apgrozījums ir liels un gandrīz nepārtraukts, un uzņēmums nevar snigt tādu iespēju. Ka arī šī izvietošanas vietas dēl ir mazliet trokšņaini.
Viesmīļi ir laipni un atsaucīgi. Ēdieni atbilst koncepcijai, ir eksotiski un skaisti pasniegti. Viesi tiek sagaidīti, pavadīti līdz galdiņiem. Plaša ēdamzāle. Personāls strādā ātri. Nav aktīvas atpūtas zonas, un, manuprāt, tā arī nav vajadzīga, jo restorāns veidots austrumu stilā viesu relaksācijai un eksotisku ēdienu izbaidīšanai.
Kopumā personāla attieksme mudina apmeklēt šo restorānu biežāk un rada pozitīvu iespaidu.

Коментарий автора
Atlants