-
Dzelzceļš
Уровень:
Средняя школа
Литературный список:
Нет
Ссылки:
Не использованы
Содержание
Nr. | Название главы | Стр. |
Doti lielumi | 2 | |
1. | Kravu apgrozījuma apgūšanas grafiku sastādīšana | 3 |
Iespējamā elektrolokomotīves ВЛ8 maksimālā caurlaides spēja | 5 | |
Caurvedspēja pie dažāda tehniskā nodrošinājuma | 7 | |
Iespējamās caurlaides spējas grafiks | 8 | |
2. | Kopējo celtniecības un ekspluatācijas izdevumu aprēķins 1. variantam | 9 |
Summārie ekspluatācijas izdevumi (miļj Ls) | 16 | |
Lokomotīvju parka papildināšanas izdevumi (miļj Ls) | 16 | |
Kopējie celtniecības un ekspluatācijas izdevumi 1. variantam | 17 | |
3. | Kopējo celtniecības un ekspluatācijas izdevumu aprēķins 2. variantam | 18 |
Elektrifikācija, ņemot vērā teritoriālo koeficentu | 18 | |
Summārie ekspluatācijas izdevumi (miļj Ls) | 24 | |
Lokomotīvju parka papildināšanas izdevumi (miļj Ls) | 24 | |
Kopējie celtniecības un ekspluatācijas izdevumi 2. variantam | 25 | |
Secinājumi | 25 | |
Esošās līknes izlīdzināšanas aprēķins | 26 |
Фрагмент работы
Iespējamo kravu caurlaides spēju aprēķina pēc formulas
kur, - iespējamā kravas vilcienu pāru caurlaides spēja diennaktī;
Qб – kravas vilciena sastāva aprēķināta masa;
k- sastāva masas attiecības neto pret sastāva masu bruto koeficents;
γ – iekšējo pārvadājumu nevienmērības koeficents, pieņem 1,1
Sastāva masu nosaka ņemot vēra ceļa profila slīpumu un lokomotīves tipu
(pēc 7. zīm. metodisko norādījumu 2. daļā) . Ja ceļa profils 5/00 un lokomotīve ТЭ3, tad sastāva masa Qбp= 6090 t
Nosakām viena vilciena caurlaides spēju miļj. t./ gadā
Tad
Iespējamo kravas vilcienu caurlaides spēju nosaka pēc formulas…
Коментарий автора
aprakst par dzelzcelju