Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.04.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 23 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 1.
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 2.
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 3.
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 4.
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 5.
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 6.
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 7.
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 8.
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 9.
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 10.
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 11.
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 12.
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 13.
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 14.
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 15.
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 16.
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 17.
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 18.
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 19.
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 20.
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 21.
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 22.
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 23.
  • Реферат '2-3 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļnodarbī', 24.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Rotaļnodarbību un ģeometrijas apguves raksturojums    5
1.1.  Rotaļnodarbības pirmsskolas pedagoģiskajā procesā 2-3 gadīgiem bērniem    7
1.2.  Ģeometriskās figūras, to apguve pirmsskolā    10
1.3.  2 - 3 gadu vecu bērnu psiholoģiskās īpatnības    13
2.  Iespējas 2-3 gadu vecu bērnu ģeometrisko figūru apguve matemātikas rotaļnodarbībās    18
2.1.  Reālā situācija 2-3 gadu vecu bērnu ģeometrisko figūru apguve matemātikas rotaļnodarbībās    18
2.2.  Ieteikumi 2-3 gadu vecu bērnu ģeometrisko figūru apguve matemātikas rotaļnodarbībās    20
  Nobeigums    22
  Izmantotā literatūra un avoti    23
Фрагмент работы

Pirmo pieredzi bērns apgūst ģimenē, tāpat arī pirmās elementārās matemātiskās prasmes. Lai turpinātu apgūt jaunas prasmes un bagātinātu pieredzi, bērnam jāapmeklē pirmsskolas izglītības iestāde un skola. Pirmsskolā ir svarīgi apgūt jēdzienus, ar kuriem bērns turpmāk darbosies matemātikas jomā.
Matemātiskās prasmes nepieciešamas daudzveidīgās dzīves darbībās, šo prasmju apguve ir cieši saistīta ar bērna dzīvi. Bērnam ir jāatceras figūru un skaitļu nosaukumi, jāiegaumē sakarības un likumi. Pirmsskolas vecuma bērnu matemātiskajā attīstībā tiek plaši izmantots svarīgs mācību līdzeklis - rotaļa. Tā ir viena no nedaudzajiem darbības veidiem. ’’Rotaļa ir tilts, kas savieno bērna ’’es gribu’’ ar viņu mazo, vēl nespējīgo ’’es varu’’.’’ (Svenne, 1930)
Pirmsskolas izglītības programma paredz iepazīstināt bērnus ar ģeometriskajām figūrām un to formām. Bērniem ir jāmācās pazīt plaknē, četrstūri, trijstūri, apli, ovālu, taisnstūri, kā arī jāmācās salikt dažādas figūras, grupēt un dalīt ģeometriskas formas pēc dažādām pazīmēm, nosaukt jauniegūtās formas.…

Atlants