Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.03.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
2021–2025 гг.
  • Конспект 'Barjeras komunikācijā', 1.
  • Конспект 'Barjeras komunikācijā', 2.
  • Конспект 'Barjeras komunikācijā', 3.
Фрагмент работы

7. Barjeras, kas saistītas ar runas īpatnībām.
Šeit pieder gan šļupstēšana, gan skaidra burtu neizrunāšana, gan akcents. Mans personīgais piemērs šāda veida barjerai ir skolotāja, kura mācīja angļu valodu, bet kuras dzimtā valoda ir krievu valoda. Radās situācijas, kad nesapratu skolotājas teikto vai uzdoto ne tādēļ, ka nesaprastu angļu valodu, bet tādēļ, ka akcenta dēļ nevarēju skaidri sadzirdēt un saprast vārdus.
8. Emocionālas barjeras.
Saistītas ar emocijām konkrētajā brīdī. Tās var būt gan pozitīvas emocijas, gan negatīvas. Šis barjeras veids man atgādina bērnus vai skolēnus, kuri pēc jautra starpbrīža, spēlēm stundas sākumā nespēj koncentrēties, uztvert nopietnu informāciju.

Коментарий автора
Atlants