-
Ārpakalpojuma loģistikas noliktavas izveide ar transporta organizēšanas iespējām e-komersantiem
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Loģistikas noliktavu klasifikācijas teorētiskie aspekti | 4 |
1.1. | Noliktavu loģistika un trasnporta veidi | 4 |
1.2. | Loģistikas noliktavu veidi un to funkcijas | 6 |
1.3. | Latvijā esošo e-komersantu apkalpošanas uzņēmumu raksturojums | 7 |
2. | Potenciālo klientu un sadarbības partneru tirgus analīze baltijas valstīs | 9 |
2.1. | Sniegto pakalpojumu raksturojums | 9 |
2.2. | Potenciālo klientu apjoma un tirgus analīze | 10 |
2.3. | Plānotā uzņēmuma izveidošanas nepieciešamība e-komersantiem | 14 |
3. | Plānotā uzņēmuma finanšu aprēķins un analīze | 16 |
3.1. | Uzņēmuma un piedāvāto pakalpojumu apraksts | 16 |
3.2. | Mārketinga (tirdzniecības) plāns | 17 |
3.3. | Darbinieku atalgojums un galvenie pienākumi | 17 |
3.4. | Finanšu informācija | 19 |
3.4.1. | Plānotie ieņēmumi un izmaksas | 19 |
3.4.2. | Peļņas vai zaudējuma aprēķins | 21 |
4. | Riska faktoru analīze | 23 |
Secinājumi un priekšlikumi | 25 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraskts | 25 | |
Pielikums | 27 |
Temats: Ārpakalpojuma loģistikas noliktavas izveide ar transporta organizēšanas iespējām e-komersantiem.
Temata aktualitātes pamatojums: E-komersantu tirgus Latvijā COVID-19 apstākļos ir guvis lielu pieredzi un pievērsis uzmanību no patērētāju puses. Ņemot vērā to, ka cilvēku paradumi mainās, arvien biežāk tie iepērkas interneta vidē un mazie komersanti, kas īsteno savu darbību internetā, mēdz uzglabāt preces viņiem pieejamās telpās (mājās, garāžās). Plānotā uzņēmuma uzdevums ir nodrošināt e-komersantiem noliktavas telpas preču uzglabāšanai.
Mērķis ir izstrādāt noliktavas modeli e-komersantiem un apvienot to preces vienā noliktavā, samazinot slogu uzņēmējiem un izveidojot ērtāku uzglabāšānas un piegādes sistēmu Baltijas valstīs, īstā vietā, īstā laikā, par optimālām izmaksām.
Uzdevumi:
1. Izpētīt saistošo teorētisko literatūru par noliktavu veidiem un atrašanās vietas nozīmīgumu.
2. Veikt praktisku pētījumu, kurā izpētīt noliktavu pieejamo pakalpojumu klāstu.
3. Izpētīt e-komersantu tirgu Baltijas valstīs.
4. Izpētīt piedāvāto kurjerpakalpojumu klāstu.
5. Veikt plānoto finanšu aprēķinu un analīzi.
…
