Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.02.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Biznesa komunikācija', 1.
  • Эссе 'Biznesa komunikācija', 2.
  • Эссе 'Biznesa komunikācija', 3.
  • Эссе 'Biznesa komunikācija', 4.
Фрагмент работы

Tiek praktizēta arī pieklājība un koleģialitāte komentējot un izvērtējot informāciju, pirms nodot to tālāk .Centieni sarežģītu, grūti uztveramu informāciju vienkāršot un veidot kopsavilkumus. Ir ierosināta aptauja kolēģu starpā: vai informācijas izplatīšana ir nevainojama, vai pietiekami pārskatāma ?
Vēl jaunums manas biznesa komunikācijas efektivitātes celšanā: censties būt par piemēru citiem! Grāmatvedības nodaļā, kur kolēģu starpā nevalda tās vispozitīvākās un draudzīgākās attiecības. Rīta sveicieni ir īgni, maz smieklu, kolēģi maz runā savā starpā un rezultāts- negatīva darba vide. Iespējamais risinājums: būt labam piemēram, izvērtējot kā pret kolēģi , par kuru visiem viss jau iepriekš skaidrs – „kaut kas būs nepareizi”, izturos es pati. Rīcība ar pozitīvu iznākumu- atklāta viedokļa paušana: „Man šķiet, mēs nepamatoti slikti izsakāmies par kolēģi, mums tas būtu jāizbeidz un kopīgi jāmeklē risinājums!”
Šādi saruna no problēmas cēloņa tiek novirzīta uz problēmas risinājumu.
Pārsteigums un jaunums man, cik pozitīvi iedarbojas humors stresa situācijās un izvairīšanās no ciniskām piezīmēm, bet galvenais, spēja būtu paškritiskam un spēt pašam pasmieties par sevi.
Mācos izteikt uzslavas un pateicības, piemeklējot pareizos vārdus katrai konkrētajai situācijai, meklētas un atrastas pozitīvās iezīmes kolēģu darbā.

Коментарий автора
Atlants