Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.03.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Matemātikas problēmas un to risinājumi', 1.
  • Реферат 'Matemātikas problēmas un to risinājumi', 2.
  • Реферат 'Matemātikas problēmas un to risinājumi', 3.
  • Реферат 'Matemātikas problēmas un to risinājumi', 4.
  • Реферат 'Matemātikas problēmas un to risinājumi', 5.
  • Реферат 'Matemātikas problēmas un to risinājumi', 6.
  • Реферат 'Matemātikas problēmas un to risinājumi', 7.
  • Реферат 'Matemātikas problēmas un to risinājumi', 8.
  • Реферат 'Matemātikas problēmas un to risinājumi', 9.
  • Реферат 'Matemātikas problēmas un to risinājumi', 10.
  • Реферат 'Matemātikas problēmas un to risinājumi', 11.
  • Реферат 'Matemātikas problēmas un to risinājumi', 12.
  • Реферат 'Matemātikas problēmas un to risinājumi', 13.
  • Реферат 'Matemātikas problēmas un to risinājumi', 14.
  • Реферат 'Matemātikas problēmas un to risinājumi', 15.
  • Реферат 'Matemātikas problēmas un to risinājumi', 16.
  • Реферат 'Matemātikas problēmas un to risinājumi', 17.
  • Реферат 'Matemātikas problēmas un to risinājumi', 18.
  • Реферат 'Matemātikas problēmas un to risinājumi', 19.
  • Реферат 'Matemātikas problēmas un to risinājumi', 20.
  • Реферат 'Matemātikas problēmas un to risinājumi', 21.
  • Реферат 'Matemātikas problēmas un to risinājumi', 22.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Аннотация    4
  Ievads    5
1.  6. klases skolēnu anketu analīze    6
2.  11. klases skolēnu anketu analīze    7
3.  Kāpēc jāmācās matemātika?    8
4.  Skolēnu radošās domāšanas attīstīšanas iespējas    9
5.  Matemātiskās spējas    10
6.  Problēmas padziļinatā matemātikas mācīšanā    12
7.  Motivācija    13
8.  TIMSS pētījumi    14
8.1.  Ārējie resursi    15
8.2.  Iekšējie resursi    16
9.  Skolēnu sekmju paaugstināšana    17
  Secinājumi un priekšlikumi    18
  Izmantotās literatūras saraksts    19
  Pielikumi    1
1.  6. klases skolēnu anketa    1
2.  11.klases skolēnu anketa    2
Фрагмент работы

Ievads


Gandrīz katrā klasē ir kāds skolēns, kurš negrib mācīties matemātiku. Vai arī kurš spēj un grib mācīties. Tāpēc rodas jautājumi : Kas skolēnam traucē mācīties? Kāpēc viņš negrib mācīties? Kas būtu jādara skolēnam? Kas būtu jādara skolotājam?
Skaidrs, ka uz šiem jautājumiem nav vienas konkrētas, neapstrīdamas atbildes, tomēr tie ir būtiski cilvēkiem, kuriem nav vienaldzīgs matemātiskais izglītibas līmenis Latvijā. Tāpēc tika izvirzīts darba mērķis – apzināt problēmas, kas rodas mācot matemātiku un iemeslus, kāpēc skolēni nevēlas mācīties matemātiku.
Matemātisko zināšanu prasme ir ļoti nozīmīga, jo tā palīdz daudzās profesijās un ir to neatņemama sastāvdaļa, piemēram, arhitektūrā, biroja darbā, grāmatvedībā u.c. Matemātiskās zināšanas mēs arī izmantojam ikdienā. Tāpēc matemātiskās zināšanas ir ļoti nozīmīgas mūsu dzīvē un ir neatņemama tās sastāvdaļa.
Pētījuma veikšanā piedalījās vidusskolas un sākumskolas skolēni, kuri aizpildīja anketas, atbildot uz jautājumiem, kas ir saistīti ar matemātiku. Darba gaitā tiks apskatītas 6. un 11. klases skolēnu anketu analīze. Dažādas problēmas ar kurām saskaras skolēni mācoties matemātiku. Motivācija, kas nepieciešama katram skolēnam.
Darbā sīkāk raksturots jautajums – Kāpēc jāmācās matemātika? Šajā nodaļā tiek aprakstīti pamatpieņēmumi, kāpēc ir jāmācās matemātika.
Katrs skolēns var labi mācīties matemātiku.

Коментарий автора
Atlants