-
Pozitīvas attieksmes veidošana pret mācībām angļu un vācu valodas stundās
| Nr. | Название главы | Стр. |
| Ievads | 3 | |
| Problēmas risinājuma iespējamie varianti | 4 | |
| Skolotājs un viņa izmantotās metodes | 7 | |
| Vide | 10 | |
| Tēmas | 12 | |
| Secinājumi | 13 | |
| Izmantotā literatūra | 14 |
Pedagoga primārais uzdevums ir sniegt saviem skolotājiem zināšanas, attīstīt prasmes, iemaņas un ieaudzināt bērnos vērtību sistēmu. Šis uzdevums pats par sevi ne vienmēr ir viegls, taču skolotāja darbu bieži vien apgrūtina dažādi apstākļi, kas to padara vēl sarežģītāku. Pie šādiem apstākļiem var minēt gan faktorus, kas attiecināmi uz pašu skolotāju ( piemēram, skolotāja nepiemērotība savam darbam dažādu iemeslu dēļ), gan faktorus, kas attiecināmi uz izglītības iestādes, sistēmas īpatnībām, gan faktorus, kas attiecas uz skolēniem. Visas šie apstākļi, kuri apgrūtina skolotāja darbu lielākoties ir risināmas.
Lai gan skolotājs ar skolēnu nevēlēšanos, nespēju vai neieinteresētību, respektīvi, negatīvu attieksmi pret mācībām ir saskāries jau skolu izveides pirmsākumos, manuprāt, mūsdienās skolēnu negatīvā attieksme pret mācībām ir kļuvusi daudz izplatītāka. Ir grūti precīzi pateikt, kādēļ tas tā notiek, varu tikai minēt – iespējams, tagad skolēni savas izjūtas izrāda daudz atklātāk ( jo dzīvojam taču demokrātiskā sabiedrībā – katram ir tiesības izteikt savu viedokli, lai arī kāds tas būtu!), iespējams tas ir sabiedrības degradācijas un vērtību sistēmas maiņas rezultāts vai arī mūsdienās bērni un jaunieši, arī pieaugušie, sev apkārt redz daudz ko citu, ko vēlas darīt, jo uzskata to par pievilcīgāku.…
Aprakstīta mūsdienīga pedagoga pieeja svešvalodu stundām, lai skolēni paši stundās justos labi pats skolotājs varētu kvalitatīvi strādāt. Virsraksti darbā: Ievads/Problēmas risinājuma iespējamie varianti/Mācību procesa piemērotība/Skolotājs un viņa izmantotās metodes/Vide/Tēmas/ Secinājumi/Izmantotā literatūra













