Оценка:
Опубликованно: 06.03.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Sociālo zinību mācību priekšmeta integrētās pieejas stipro un vājo aspektu analī', 1.
  • Конспект 'Sociālo zinību mācību priekšmeta integrētās pieejas stipro un vājo aspektu analī', 2.
  • Конспект 'Sociālo zinību mācību priekšmeta integrētās pieejas stipro un vājo aspektu analī', 3.
  • Конспект 'Sociālo zinību mācību priekšmeta integrētās pieejas stipro un vājo aspektu analī', 4.
Фрагмент работы

Mana attieksme pret sociālajām zinībām kā integrētu mācību priekšmetu.
Manuprāt sociālās zinības pats par sevi ir integrēts priekšmets. Tas ir reāls mācību priekšmets, kas liek nevien “atsēdēt” un “iezubrīt”, bet sagatavo dzīvei attīstot pamatprasmes. Līdz vidusskolai neviens priekšmets skolēnam neatklāj valsts politikas būtību, ekonomikas jautājumu nozīmi valstiskā un pilsoniskā nozīmē, bet tieši tas ir tas, kas vajadzīgs jaunajam cilvēkam, kurš gatavojas uzsākt darba gaitas. Protams, ka mūs dzīvei nekas nesagatavo labāk kā pati dzīve, bet tomēr daudz labāk ir tad kad praktiski var darboties vēl “bēbjojot”. Izspēlējot vēlēšanas skolēni saprot cik nozīmīgi ir būt aktīviem vēlētājiem, lai gan vecums to vēl neļauj viņiem veidojas pienākuma apziņa. Manuprāt šis priekšmets ir vajadzīgāks vairāk par jebkuru citu.


Atlants