Оценка:
Опубликованно: 10.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Образец документа 'Nodarbība tēlotājdarbībā', 1.
  • Образец документа 'Nodarbība tēlotājdarbībā', 2.
  • Образец документа 'Nodarbība tēlotājdarbībā', 3.
Фрагмент работы

Mērķis: Sekmēt koncentrēšanās spējas un uzmanības stabilitāti, veidojot rakstu joslas.
Vērtēšanas kritēriji:
1. Ievērots ornamentu ritms.
2. Ornamenti pabeigti precīzi un pareizi.
3. Zīmējot rakstu joslu ievērots ierobežotais laukums.
4. Oriģināls ritms un ornamentu izkārtojums.
Nodarbība. Bērni paņem ornamentu lapas. Skolotāja bērnus iepazīstina ar ornamentiem. Pārrunā par katru ornamentu. Skolotāja prasa, ko katrs ornaments atgādina, kam līdzinās, tā veicinot iztēles attīstību. Kopīgi izlasa ornamentu nosaukumus. Uz melnas A5 lapas bērni apvelk riņķa šablonu. Skolotāja aicina bērnus sadarboties, lai būtu vieglāk. Viens bērns var pieturēt šablonu, otrs to apvilkt. Riņķī ar brīvu roku tiek savilktas horizontālas līnijas. Zīmuļa krāsu katrs bērns izvēlas pats. Tālāk bērni patstāvīgi, izvēloties no ornamentu lapas, zīmē rakstu joslas- kombinējot dažādus rakstus un ritmus. …

Коментарий автора
Atlants