Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.03.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Spānijas ārējā tirgus raksturojums', 1.
  • Презентация 'Spānijas ārējā tirgus raksturojums', 2.
  • Презентация 'Spānijas ārējā tirgus raksturojums', 3.
  • Презентация 'Spānijas ārējā tirgus raksturojums', 4.
  • Презентация 'Spānijas ārējā tirgus raksturojums', 5.
  • Презентация 'Spānijas ārējā tirgus raksturojums', 6.
  • Презентация 'Spānijas ārējā tirgus raksturojums', 7.
  • Презентация 'Spānijas ārējā tirgus raksturojums', 8.
  • Презентация 'Spānijas ārējā tirgus raksturojums', 9.
Фрагмент работы

Relatīva priekšrocība :
• Itālijai ir vajadzīgas četras stundas, lai saražot olīveļļu, bet Spānijai divas.

Pēc Forbes datiem Spānijā atrodas apmēram 20 dažādu milzīgo kompāniju galvenie ofisi, populārākie – Repsol, Zara, SEAT.
Pēc rūpīgās izvērtēšanas var secināt, ka Spānija šobrīd vēl nav ekonomiskā kāpuma stadija un daudzi rādītāji varētu būt labāki. Spānijai šobrīd ir ieteicams pievērst vairāk uzmanības eksportam, jo saldo pēc pāris gadiem varētu kļūt pat 0. Nozare, kuru vajadzētu turpināt attīstīt ir mašīnbūve, tai ir diezgan liels potenciāls. Vēl potenciāls piemīt medikamentu ražošanai. Svarīgi ir arī noturēt absolūto priekšrocību. Spānija šobrīd jau ir attīstīta un tā turpina attīstīties.

Коментарий автора
Atlants