-
Telekomunikāciju tirgus un vide
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācijas | 3 | |
Ievads | 5 | |
1. | Telekomunikāciju kompāniju vēsture | 6 |
1.1. | LMT kompānijas darbība | 6 |
1.2. | Tele2 kompānijas darbība | 8 |
1.3. | Bite kompānijas darbība | 10 |
2. | Tirgus izpēte | 11 |
2.1. | Vidusskolēnu anketēšana un rezultātu apkopošana | 11 |
2.2. | Secinājumi pēc tirgus pētīšanas rezultātiem | 13 |
3. | Konkurences būtība | 14 |
3.1. | Konkurences veidi un situācijas | 14 |
3.2. | Konkurences cīņas metodes | 15 |
4. | Secinājumi | 16 |
Izmantoto avotu un literatūras saraksts | 17 | |
Pielikumi | 18 |
Zinātniski pētnieciskais darbs ir veltīts telekomunikācijas kompānijām Latvijā. Darba mērķis: Izpētīt telekomunikācijas kompānijas darbību, konkurēt spēju un pieprasījumu pēc viņu pakalpojumiem.
Darba hipotēze: Telekomunikācijas kompānijas vidū visveiksmīgākā darbība ir LMT, kas savukārt nodrošina LMT kompānijas konkurēt spēju.
Darba uzdevumi: 1. Telekomunikācijas kompānijas darbības vēsture Latvijā.
2. Anketas izstrāde.
3. Patērētāju anketēšana.
4. Anketēšanas rezultātu apstrāde un apkopošana.
5. Secināt par kompānijas konkurētspēju.
6. Prognozēt telekomunikācijas kompānijas darbību mūsdienīgas krīzes apstākļos.
Doto informāciju var izmantot biznesa ekonomikas pamatu stundās, klases stundās, sociālās zinības stundās.…