Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.09.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Презентация 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 1.
  • Презентация 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 2.
  • Презентация 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 3.
  • Презентация 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 4.
  • Презентация 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 5.
  • Презентация 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 6.
  • Презентация 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 7.
  • Презентация 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 8.
  • Презентация 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 9.
  • Презентация 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 10.
  • Презентация 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 11.
Фрагмент работы

Mērķis
Izprast 275. pirmsskolas izglītības iestādi “Austriņa” kā bērnu un pieaugušo mācību, audzināšanas un nodarbinātības vidi un tās saistību ar citām mikrovidēm un sabiedrību kopumā.
Prakses individuālais mērķis: pilnveidot teorētiskās zināšanas, analizējot pedagoga un bērna lomas mijiedarbības procesā.

Коментарий автора
Atlants