Ekstensīva ekonomiskā izaugsme – tā ir ekonomiskā izaugsme, kuru raksturo ražošanas faktoru. Pasaules ekonomikā šo periodu sauc par zelta laikmetu. Tieši tajā laikā tika izstrādāts t.s. „jaunās ekonomikas” koncepcija.
Produkts(prece, pakalpojums) ir viens no galvenajiem mārketinga elementiem, bieži saka: “Ja jums nav produkts, jums nav nekas. Nenodarbojieties ar neko, pirms neesat noskaidrojuši, vai jūsu produkts ir vajadzīgs.” Ir vispirms nepieciešams zināt ar kādiem produktiem uzņēmums darbojas, vai ar kādiem vajadzētu darboties un, lai uzņēmums pildītu savu misiju un sasniegtu ieplānoto mērķi. Nepieciešami produkti, kas sevī iemieso noteiktas pircējiem vajadzīgas īpašības un spēju konkurēt ar citu firmu līdzīgiem produktiem.
Produkts jāuzskata par dzīvu būtni, kas attīstās tāpat kā citi – ieņemšana, piedzimšana, brieduma laiks, vecums un nāve. Katra posma ilgumu ietekmē tirgus faktori, piemēram, jaunās parādīšanās un pircēju ieradumi. Pamatojoties uz vispārējo preces dzīves cikla koncepciju, menedžeriem jāizstrādā mārketinga stratēģija katram posmam.
Lēmumi, kurus pieņem ražojumu un sortimenta politikā, ir vidējam vai ilgstošam laika periodam, tomēr ir jāsaglabā iespēja asi un iespējami ātri reaģēt uz izmaiņām tirgū, lai spētu paildzināt preces dzīves ilgumu. Sākumā, dibinot uzņēmumu ir ideja par preci, kāda tiks ražota. Ir nepieciešams izvērtēt produkta “uzvedības” īpatnības tirgū. Uzņēmuma stratēģiju Tad seko ražojuma izstrāde un parauga izgatavošana. Jaunā ražojuma iekļaušana testēšanas tirgū tad arī parādīs, kā pircēji reaģē uz to, un, ja pircēji pieņem šo ražojumu, tad sākas preces dzīves cikls. Laika posms, kādā ražojums nemainīgā formā atrodas tirgū, var būt dažāda ilguma.
Neapšaubāmi, vairākums ražojumu tehnisku, estētisku, gaumes, konkurences politikas, ekonomisku vai ekoloģisku iemeslu dēļ noteiktā laikā tika ievadīti tirgū, bet arī to pašu iemeslu dēļ izzūd.…
Jaunas ekonomikas laikmetā ekstensīva ekonomiskā izaugsme – tā ir ekonomiskā izaugsme, kuru raksturo ražošanas faktoru. Pasaules ekonomikā šo periodu sauc par zelta laikmetu. Tieši tajā laikā tika izstrādāts t.s. „jaunās ekonomikas” koncepcija. Produkts(prece, pakalpojums) ir viens no galvenajiem mārketinga elementiem. Ir jāsaglabā iespēja asi un iespējami ātri reaģēt par preču izmaiņām tirgū, lai spētu paildzināt preces garantiju un pārāk strauji nepalielinātos tirgus konkurence. Tirgus ir mehānisms, kas dod iespēju pircējiem un pārdevējiem veikt savstarpējus darījumus. Tas var būt dažāda veida un mēroga, no tradicionālā vietējā līdz pasaules mēroga tirgum. Ražotāju cenas dod startu inflācijai . Inflācija pieaug, cenas paaugstinās, jo labējās valdības ir ieinteresētas to pieaugumā! .Normāla inflācija ir aptuveni 3% gadā, vai precīzi svārstās no 2% līdz 3% gadā, tācu sākot no 2009. gada tā sāk pārsniegt savu normu un palielina PVN augtspēju. Neliels cenu kāpums ir ...
