Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Образец документа 'Didaktiskās spēles', 1.
  • Образец документа 'Didaktiskās spēles', 2.
  • Образец документа 'Didaktiskās spēles', 3.
  • Образец документа 'Didaktiskās spēles', 4.
Фрагмент работы

Rotaļu gaita:
Audzinātāja stāsta: Katru rītu saulīte apciemo visus zvēriņus un putniņus! Šodien saulīte ies ciemos pie kurmja, sunīša un putnu ģimenes. Katrai mājiņai ir atšķirīgs durvju zvans. Paklausīsimies, kāds tas ir kurmja mājiņai (audzinātāja nospēlē vai nodzied zemu skaņu), lūk, kāds ir sunītim (audzinātāja nospēlē vai nodzied vidēju skaņu), bet putnu ģimenei zvaniņš skan viss augstāk (audzinātāja nospēlē vai nodzied ļoti augstu skaņu). Un tagad bērni, mēģināsim noteikt pie kā saulīte iet ciemos! Audzinātāja spēlē/dzied skaņas jauktā secībā, bet bērni paceļ tā dzīvnieciņa vai putna attēlu, pie kura mājas saulīte ir piezvanījusi.
Lai rotaļa kļūtu vēl interesantāka un bērni varētu izkustēties, tad kartīšu vietā bērniem tiek dots vēl cits uzdevums. Kad bērni dzird zemas skaņas, tad viņiem ir jā pietupās, kad dzirdamas vidējas skaņas – jāstāv uz vietas, kad dzirdamas augstas skaņas - tad jāpalecas. Audzinātāja spēlē dažādā secībā skaņas, bet bērni pilda savu uzdevumu.

Коментарий автора
Atlants