Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.01.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Medicīnas māsas pedagoģijas darbības specifika atšķirīgās mērķauditorijās', 1.
  • Реферат 'Medicīnas māsas pedagoģijas darbības specifika atšķirīgās mērķauditorijās', 2.
  • Реферат 'Medicīnas māsas pedagoģijas darbības specifika atšķirīgās mērķauditorijās', 3.
  • Реферат 'Medicīnas māsas pedagoģijas darbības specifika atšķirīgās mērķauditorijās', 4.
  • Реферат 'Medicīnas māsas pedagoģijas darbības specifika atšķirīgās mērķauditorijās', 5.
  • Реферат 'Medicīnas māsas pedagoģijas darbības specifika atšķirīgās mērķauditorijās', 6.
  • Реферат 'Medicīnas māsas pedagoģijas darbības specifika atšķirīgās mērķauditorijās', 7.
  • Реферат 'Medicīnas māsas pedagoģijas darbības specifika atšķirīgās mērķauditorijās', 8.
  • Реферат 'Medicīnas māsas pedagoģijas darbības specifika atšķirīgās mērķauditorijās', 9.
  • Реферат 'Medicīnas māsas pedagoģijas darbības specifika atšķirīgās mērķauditorijās', 10.
  • Реферат 'Medicīnas māsas pedagoģijas darbības specifika atšķirīgās mērķauditorijās', 11.
  • Реферат 'Medicīnas māsas pedagoģijas darbības specifika atšķirīgās mērķauditorijās', 12.
  • Реферат 'Medicīnas māsas pedagoģijas darbības specifika atšķirīgās mērķauditorijās', 13.
  • Реферат 'Medicīnas māsas pedagoģijas darbības specifika atšķirīgās mērķauditorijās', 14.
Фрагмент работы

Māsas uzdevums ir iedvesmot un radīt tādus apstākļus, lai mācību process būtu pēc iespējas veiksmīgāks. Lietojot mācību metodes, rezultātu var sasniegt tikai tad, ja katru metodi izmanto īstā vietā un īstā laikā. Māsai jābūt gatavai improvizēt dažādu metožu ietvaros, tādējādi padarot mācību procesu saistošu un daudzveidīgu. Jebkura metode prasa rūpīgu gatavošanu.
Savā darbā es izmantoju sakuma grupu mācīšanas formu , bet pēc tam individuālās pārrunas ar katru pacientu, gan pārrunas ar viņas piederīgajiem, demonstrējumi, lekciju, vienas lapas instrukciju. Nodarbības laikā paciente arī uzdod jautājumus, kurus nedrīkst atstāt bez atbildes, jo tikai mijiedarbībā un sarunas laikā veidojās saprašana. Lai sasniegtu mērķus, nepieciešams pareizi izvelēties mācīšanas un mācīšanās formas. Tā ir māsas izvēle, vai konkrētajā situācijā izmantot mācīšanu grupa vai individuāli. Daudzos gadījumos nepieciešams kombinēt mācību metodes, lai nodrošinātu mācību pieredzi, daudzveidību un sasniegtu dažādus mērķus. Mācīšanas procesa arī piedalījās viņas ģimene, jo, pēc viņas domām, ļoti svarīgi zināt un prot palīdziet saviem tuviniekiem nepieciešamības gadījumā.
Izmantojot individuālas mācīšanas formu, pacientam vieglāk atklāt konfidenciālu informāciju, veidot mācīšanas plānu. Bet grupas mācīšanas formai ir trīs priekšrocības: pacientiem ir iespēja mācīties vienam no otra, mācīt vienam otru, balstoties uz savu pieredzi, kas sekmē pozitīvu attieksmi, tā arī ir diezgan ekonomiski izdevīga metode.
Galu galā jāatceras, ka ne viena metode nevar aizstāt māsu skolotāju pacientu mācīšana
MĀCĪBU LĪDZEKĻI: mācīšanas laikā tika izmantoti tādi līdzekļi, lai paciente un ģimene varētu saprast apgūstamo vielu.…

Коментарий автора
Atlants