Оценка:
Опубликованно: 30.11.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Отчёт по практике 'Uzņēmuma juridiskā dienesta darba organizēšana', 1.
  • Отчёт по практике 'Uzņēmuma juridiskā dienesta darba organizēšana', 2.
  • Отчёт по практике 'Uzņēmuma juridiskā dienesta darba organizēšana', 3.
  • Отчёт по практике 'Uzņēmuma juridiskā dienesta darba organizēšana', 4.
  • Отчёт по практике 'Uzņēmuma juridiskā dienesta darba organizēšana', 5.
  • Отчёт по практике 'Uzņēmuma juridiskā dienesta darba organizēšana', 6.
  • Отчёт по практике 'Uzņēmuma juridiskā dienesta darba organizēšana', 7.
  • Отчёт по практике 'Uzņēmuma juridiskā dienesta darba organizēšana', 8.
  • Отчёт по практике 'Uzņēmuma juridiskā dienesta darba organizēšana', 9.
  • Отчёт по практике 'Uzņēmuma juridiskā dienesta darba organizēšana', 10.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  Annas pagasta padomes sekretāres pienākumi un atbildība   
2.  Līgumu analīze   
2.1.  Īres līguma analīze   
  Nobeigums   
Фрагмент работы

Praksi es izgāju Annas pagasta padomē.
Prakses vadītāja – Annas pagasta padomes sekretāre Anita Romere.
Likuma “Par pašvaldībām” 2. pants nosaka, ka pašvaldība ir valsts vietējā pārvalde, kas ar pilsoņu vēlētas pārstāvniecības — domes (padomes) — un tās izveidoto institūciju un iestāžu starpniecību nodrošina likumos noteikto funkciju, kā arī šajā likumā paredzētajā kārtībā Ministru kabineta doto uzdevumu un pašvaldības brīvprātīgo iniciatīvu izpildi, ievērojot valsts un attiecīgās administratīvās teritorijas iedzīvotāju intereses.
Prakses mērķis bija uzzināt pagasta padomes sekretāres pienākums, iepazīties ar juridiskā darba organizēšanu Annas pagasta padomē.
ANNAS PAGASTA PADOMES SEKRETĀRES PIENĀKUMI UN ATBILDĪBA
Saskaņā ar Annas pagasta padomes sekretāres amata aprakstu, ko 2003.gada 2.janvārī apstiprinājis Annas pagasta padomes priekšsēdētājs (pielikums Nr.1), Annas pagasta padomes sekretāre veic saņemto, nosūtāmo dokumentu reģistrāciju saskaņā ar lietu nomenklatūru; kārto korespondences pasūtījumus un to saņemšanu pašvaldības iestādē; kārto personāllietvedību; sastāda lietu nomenklatūru un veic iestādes dokumentu arhivēšanu; sakopo padomes sēdē izskatāmos dokumentus, protokolē padomes sēdes, noformē protokolu lēmums un nosūta tos adresātiem; …

Atlants