Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.11.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību ētikas kodekss', 1.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību ētikas kodekss', 2.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību ētikas kodekss', 3.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību ētikas kodekss', 4.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību ētikas kodekss', 5.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību ētikas kodekss', 6.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību ētikas kodekss', 7.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību ētikas kodekss', 8.
Фрагмент работы

Saistībā ar uzvedības principiem, sabiedrisko attiecību speciālistam, kā visiem Latvijas Bankas darbiniekiem ir jādarbojas neatkarīgi un objektīvi, “nepieļaujot politisko, komerciālo vai personisko interešu ietekmi uz darba pienākumu veikšanu,” sabiedrības interesēs, kā arī viņi nedrīkst pieņemt norādījumus vai darboties citu institūciju vai personu labā. Sabiedrisko attiecību speciālists, veicot savu darbu, nedrīkst paust savu politisko nostāju, apspriežot šo tēmu ir jāievēro neitralitāte. Nav arī pieļaujama nepiedienīga uzvedība ārpus darba laika, vai arī jebkādas citas izdarības, kas nav saskaņā ar vispārpieņemtajām uzvedības normām. Sabiedrisko attiecību speciālistam veicot savu darbu ir ļoti jāuzmanās no interešu konflikta uzsākšanas.
Saistībā ar komunikācijas ētiku:
• Sabiedrisko attiecību speciālists pauž Latvijas Bankas viedokli par finanšu tirgu un ekonomiskās politikas veidošanu;
• “jebkura publiskā uzstāšanās vai komunikācija notiek, ievērojot attiecīgo Eiropas Savienības institūcijas lēmējinstitūciju vai komiteju (darba grupu) darbību regulējošo tiesību aktu vai darba procedūru prasības” ;
• Publiski izsakot viedokli, skaidri apzinās, kā vārdā viņš izsakās un apzinās kādas sekas tam sekos;
• Sabiedrisko attiecību speciālists rūpējas par Latvijas Bankas reputāciju un prestižu;
• Neslavas celšana uzskatāma par neētisku.

Коментарий автора
Atlants