Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Kopējais pieprasījums. Multiplikatora (reizinātāja) modelis', 1.
  • Конспект 'Kopējais pieprasījums. Multiplikatora (reizinātāja) modelis', 2.
  • Конспект 'Kopējais pieprasījums. Multiplikatora (reizinātāja) modelis', 3.
  • Конспект 'Kopējais pieprasījums. Multiplikatora (reizinātāja) modelis', 4.
  • Конспект 'Kopējais pieprasījums. Multiplikatora (reizinātāja) modelis', 5.
  • Конспект 'Kopējais pieprasījums. Multiplikatora (reizinātāja) modelis', 6.
  • Конспект 'Kopējais pieprasījums. Multiplikatora (reizinātāja) modelis', 7.
Фрагмент работы

1.Kādi tiešie faktori ietekmē kopējo pieprasījumu?
Koppieprasījums dažkārt tiek raksturots kā modelis, kas atklāj cēloņsakarību starp nacionālās ražošanas un pakalpojumu apjomu un cenu vidēji svērto līmeni: jo zemākas ir cenas, jo lielāks koppieprasījums, t.i., tā preču masa, kas tiek tautsaimniecībā pieprasīta un arī saražota. Kopējais pieprasījums (Aggregate Demand - AD) ir iedzīvotāju, ražotāju un valsts dažāda veida produktu un pakalpojumu maksātspējīgais pieprasījums tirgū. Tas ir noteikta IKP apjoma pieprasījums, un tā līkne ir analoģiska konkrēta produkta pieprasījuma līknei. Attēlā 1.1. aplūkosim kopējā pieprasījuma līkni.…

Коментарий автора
Atlants