Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.11.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Sporta metodika', 1.
  • Конспект 'Sporta metodika', 2.
  • Конспект 'Sporta metodika', 3.
  • Конспект 'Sporta metodika', 4.
  • Конспект 'Sporta metodika', 5.
  • Конспект 'Sporta metodika', 6.
  • Конспект 'Sporta metodika', 7.
Фрагмент работы

4. Uzdevums : Saklausīt pedagoģiskās atziņas no filmas „Porziņģis. No Liepājas līdz Ņujorkai”

1. „Redzot brāļa darbu, viņš mācijās no viņa, ņēma vērā viņa padomus” (07:02 min)
Šī bija pirmā atziņa,ko saklausīju. Kā jau viens no viņa brāļiem teica,ja Kristaps neredzētu brāļa darbu,viņam būtu vienaldzīgi viņa padomi. Pirmsskolā tas attiecināms – ja pedagogs nav kopā ar bērnu procesā, neiesaistās,nejūt līdzi bērnam, „neizdzīvojot no viņa acīm”,tad pedagogs kaut vai 100 reizes var teikt, bērns darīs pa savam.

2. „Ļaut bērnam izmantot iespējas, būt patstāvīgam (…) Vecāki radīja bērnam vidi , uzceļot basketbola laukumu (…) deva piemēru,jo paši ir sportiski.” (10:14 – 16 min)
Otro atziņu,ko saklausīju bija par ģimeni,cik svarīga ir pieaugušā ieguldījums veidojot bērnā drošību,ticību sev. Bērns neko nedarīs,ja netiks motivēts un iedrošināts. Gan vecāki, gan pedagoga pienākums ir ieaudzināt veselīgus paradumus un nodrošināt vidi,lai bērns var darboties un izprast,kas labāk viņam patīk.

Коментарий автора
Atlants