Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.06.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Projekts "Koki mūsu skolas apkārtnē"', 1.
  • Конспект 'Projekts "Koki mūsu skolas apkārtnē"', 2.
  • Конспект 'Projekts "Koki mūsu skolas apkārtnē"', 3.
  • Конспект 'Projekts "Koki mūsu skolas apkārtnē"', 4.
  • Конспект 'Projekts "Koki mūsu skolas apkārtnē"', 5.
  • Конспект 'Projekts "Koki mūsu skolas apkārtnē"', 6.
  • Конспект 'Projekts "Koki mūsu skolas apkārtnē"', 7.
  • Конспект 'Projekts "Koki mūsu skolas apkārtnē"', 8.
  • Конспект 'Projekts "Koki mūsu skolas apkārtnē"', 9.
  • Конспект 'Projekts "Koki mūsu skolas apkārtnē"', 10.
  • Конспект 'Projekts "Koki mūsu skolas apkārtnē"', 11.
  • Конспект 'Projekts "Koki mūsu skolas apkārtnē"', 12.
  • Конспект 'Projekts "Koki mūsu skolas apkārtnē"', 13.
  • Конспект 'Projekts "Koki mūsu skolas apkārtnē"', 14.
  • Конспект 'Projekts "Koki mūsu skolas apkārtnē"', 15.
  • Конспект 'Projekts "Koki mūsu skolas apkārtnē"', 16.
  • Конспект 'Projekts "Koki mūsu skolas apkārtnē"', 17.
  • Конспект 'Projekts "Koki mūsu skolas apkārtnē"', 18.
  • Конспект 'Projekts "Koki mūsu skolas apkārtnē"', 19.
  • Конспект 'Projekts "Koki mūsu skolas apkārtnē"', 20.
Фрагмент работы

Projekta nosaukums: Koki mūsu skolas apkārtnē
Dalībnieki: 4 klases skolēni
Darba veidi: grupās, kolektīvs un individuālais darbs
Norises vieta: Ozolaines pamatskola
Projekta norises laiks: 5 dienas
Projekta mērķi:
1.Mācīt skolēniem strādāt grupās un uzņemties atbildību par uzticēto pienākumu.
2.Iegūt vispārīgas zināšanas par kokiem
Darba uzdevumi:
1.Iepazīt un izpētīt kokus skolas apkārtnē;
2.Izlasīt un apkopot dzejoļus, tautasdziesmas, dziesmas un ticējumus par kokiem;
3.Veidot no koka dažādus izstrādājumus;
4.Koku stādīšanu.
Nepieciešamie resursi: Grāmatas, zīmēšanas papīrs un krāsas, tāfele, koku lapas, koka zars, koku stādiņi, ko atnes skolotājs, kartons, krāsainais papīrs, zīmuļi, flomāsteri, šķēres, līme.

DARBS PIRMS PROJEKTA NEDĒĻAS.

Pirms projektu nedēļas notiek audzināšanas stunda, kurā ar lozēšanas palīdzību klase tiek sadalīta 4 grupiņās. Skolotājs informē skolēnus par sagaidāmo projekta nedēļu. Ar „Prāta vētras” metodi skolēni un skolotājs izvēlas projekta nedēļas tēmu „ Koki manas skolas apkārtnē”. Skolotājs iepazīstina skolēnus ar darba uzdevumiem, kuri ir jāizpilda šajā nedēļā. Visi kopīgi pārrunā metodes kādas tiks pielietotas izstrādājot projektu. Skolotājs izrunā un apkopo visus uzdevumus, kuri jāpaveic nedēļas laikā shēmā. Šādi skolēni zinās, kas būs jādara un nedaudz arī sagatavosies darbam. …

Коментарий автора
Atlants