Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.10.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 1.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 2.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 3.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 4.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 5.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 6.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 7.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 8.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 9.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 10.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 11.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 12.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 13.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 14.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 15.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 16.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 17.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 18.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 19.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 20.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 21.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 22.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 23.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 24.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 25.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 26.
  • Конспект 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 27.
Фрагмент работы

Pašanalīze
Matemātikas stura apguvē motivāciju radīja noteiktā tēma un arī praktiskā darbošanās, kā rezultātā bija interesantāk veidot pašiem teksta uzdevumu.
Daļēji realizējās dabaszinību saturs, kas paredz, ka skolēni izprot Latvijā iegūstamo iežu izmantošanu, kas ietver ne tikai mālu, bet arī smiltis un granti, un dolomītu. Tomēr šī nodarbība bija veiksmīgs dabaszinību tēmas par iežiem iesākums.
Māla un smilšu izmantošanas atšķirību salīdzināšanā skolēni varēja balstīties uz personīgo pieredzi un nodarbībā gūtajiem priekšstatiem par mālu.

Коментарий автора
Atlants