-
Apdrošinošas kompāniju apdrošināšanas veida noteikumu salīdzinājums
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Analīzes daļa | 4 |
1.1. | Apdrošināšanas kompānija Balta | 4 |
1.2. | Apdrošināšanas kompānija BTA | 6 |
1.3. | Apdrošināšanas kompānija Gjensidige | 9 |
1.4. | Apdrošināšanas kompāniju izpētes apkopojums | 12 |
Nobeigums | 13 |
Visām apdrošināšanas kompānijām pašrisks ir no 70 EUR, ja apdrošināšanas kompānijā Balta un BTA pašrisks ir 70 EUR, tad Gjensidige šis pašrisks var variēties no 30 līdz 70 EUR, jo tas ir atkarīgs no tā, ko klients vēlas apdrošināt. Ja tiek apdrošināts tikai pats dzīvoklis, kā arī iedzīvi, tad pašrisks sastāda 70 EUR, bet ja vēl papildu tiek apdrošināta civiltiesiskā apdrošināšana, tad šim piedāvājumam tiek piešķirts pašrisks 35 EUR apmērā.
Nobeigums
Apdrošināšana ir abpusēji izdevīga gan apdrošināšana ņēmējam, gan arī apdrošinātāja: viens saņem apdrošināšanu – aizsardzību, otrs – peļņu un iespēju mazināt apdrošināšanas riskus.
Visas trīs apdrošināšanas kompānijas piedāvā apdrošināt ne tikai pašu mājokli, bet arī tās iedzīvi, kā arī civiltiesisko apdrošināšanu.
Apdrošināšanas kompānijai BTA ir vismazākā apdrošināšanas prēmija, kas var būt izskaidrojam ar to, ka šī kompānija sedz minimālo risku segumu, kur par papildu apdrošināšanu ir jāpiemaksā.
Neviena no apdrošināšanas kompānijām neapdrošina skaidru naudu, tas var būt izskaidrojam ar to, ka kompānija neuzņemas tādus riskus, jo pastāv iespēja, ka klients var krāpties.
…
Pasaules ekonomikām turpinot attīstīties, tiek atklātas arvien jaunas iespējas vairot sabiedrības labklājību un finansiālo pārticību, tiek radītas jaunas darbavietas, tiek izstrādāti jauni produkti un pakalpojumi. Kopā ar ievērojamo pienesumu, šīs pārmaiņas nes sev līdzi arī virkni risku. Jaunu risku parādīšanās rada gan izaicinājumus, gan iespējas apdrošināšanas sabiedrībām. Kopš pirmo apdrošināšanas produktu ienākšanas patēriņa tirgū, apdrošināšanas nozare ir piedzīvojusi transformāciju, kas izpaužas atsevišķu apdrošināšanas produktu izplatības mazināšanās, citu produktu pārdošanas apjomu pieaugumā, kā arī jaunu produktu parādīšanās. Mūsdienās aizvien vairāk cilvēki pievēršu uzmanību individuālam īpašumam. Vairāk tiek vērtēts tas, kas pieder cilvēkam. Aizvien biežāk dzīves kvalitāte tiek vērtētā pēc īpašuma daudzuma. Tāpēc cilvēki grib apdrošināt savu īpašumu, lai gūtu pārliecību, ka viņu vērtībām nekas nedraud, jo paši viņi nespēj nodrošināt īpašuma drošību. Īpašuma apdrošināšanas veids ir brīvprātīgs. Pēdējā laikā vairākas apdrošināšanas kompānijas ļoti lielu akcentu liek tieši uz īpašuma apdrošināšanu un aicina cilvēkus iegādāties šis apdrošināšanas pakalpojumus. Līdz ar to autors nolēma izanalizēt piedāvātā pakalpojuma nosacījumus