Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.01.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Реферат 'Mobilo telefonu lietošanas paradumi', 1.
  • Реферат 'Mobilo telefonu lietošanas paradumi', 2.
  • Реферат 'Mobilo telefonu lietošanas paradumi', 3.
  • Реферат 'Mobilo telefonu lietošanas paradumi', 4.
  • Реферат 'Mobilo telefonu lietošanas paradumi', 5.
  • Реферат 'Mobilo telefonu lietošanas paradumi', 6.
  • Реферат 'Mobilo telefonu lietošanas paradumi', 7.
  • Реферат 'Mobilo telefonu lietošanas paradumi', 8.
  • Реферат 'Mobilo telefonu lietošanas paradumi', 9.
  • Реферат 'Mobilo telefonu lietošanas paradumi', 10.
  • Реферат 'Mobilo telefonu lietošanas paradumi', 11.
  • Реферат 'Mobilo telefonu lietošanas paradumi', 12.
  • Реферат 'Mobilo telefonu lietošanas paradumi', 13.
  • Реферат 'Mobilo telefonu lietošanas paradumi', 14.
  • Реферат 'Mobilo telefonu lietošanas paradumi', 15.
  • Реферат 'Mobilo telefonu lietošanas paradumi', 16.
  • Реферат 'Mobilo telefonu lietošanas paradumi', 17.
  • Реферат 'Mobilo telefonu lietošanas paradumi', 18.
  • Реферат 'Mobilo telefonu lietošanas paradumi', 19.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Ievads    5
1.  Mobilo telefonu lietošanas paradumi mūsdienās    7
2.  Mobilo telefonu ietekme skolēnu ikdienā    8
2.1.  Ietekme uz saskarsmi    8
2.2.  Ietekme uz veselību    9
2.3.  Ietekme uz mācību darbu    10
3.  Pētījuma daļa    11
3.1.  Pētnieciskās metodes    11
3.2.  Pētījuma rezultāti un analīze    11
4.  Secinājumi un ieteikumi    20
  Bibliogrāfija    21
  Pielikumi    22
Фрагмент работы

Secinājumi un ieteikumi
1. Mobilie telefoni mums var palīdzēt gan mācībās, gan daudz kur citur, bet tas var būt kaitīgs mūsu veselībai, ja mēs to lietojam pārmērīgi daudz katru dienu.
2. Darba rezultātos parādījās tas, ka, mazāk lietojot mobilo telefonu, ir labāka veselība un labāks miegs, nekā tas ir skolniekiem, kas mobilo telefonu dienā lieto vairāk nekā ieteicams to lietot.
3. Protams, ka mobilais telefons ne vienmēr ir tas, kas ietekmē mūsu veselību un mācību darbu, jo var būt arī problēmas citur, kā, piemēram, vāja imūnsistēma var veicināt biežāku slimošanu, nekā skolniekam, kuram tā ir spēcīgāka.
4. Pēc anketu apkopošanas secinu, ka augstāki vidējie vērtējumi ir skolēniem, kuri pie mobilā telefona pavada mazāku laiku, bet tie kuri telefonu izmanto stundās ir augstāki.
5. Darba izvirzītais mērķis tika sasniegts, jo visi apkopotie rezultāti ļauj spriest par telefona ietekmi uz skolēniem un viņu saskarsmi ar citiem skatoties pēc veiktā pētījuma Kandavas Kārļa Mīlenbaha vidusskolā.
6. Izvirzītā hipotēze piepildījās.
7. Mani ieteikumi skolēniem, kuri lieto mobilo telefonu, ir tādi, ka to vajadzētu lietot mazāk, jo tas rada mazākus draudus veselībai un uzlabo sekmes, kā arī tad iespējams pavadīt vairāk laika ar draugiem un ģimenes locekļiem, nekā telefonu ekrānos.

Коментарий автора
Atlants