Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.01.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Filmas "Brīnišķais prāts" analīze semiotikā', 1.
  • Реферат 'Filmas "Brīnišķais prāts" analīze semiotikā', 2.
  • Реферат 'Filmas "Brīnišķais prāts" analīze semiotikā', 3.
  • Реферат 'Filmas "Brīnišķais prāts" analīze semiotikā', 4.
  • Реферат 'Filmas "Brīnišķais prāts" analīze semiotikā', 5.
  • Реферат 'Filmas "Brīnišķais prāts" analīze semiotikā', 6.
  • Реферат 'Filmas "Brīnišķais prāts" analīze semiotikā', 7.
  • Реферат 'Filmas "Brīnišķais prāts" analīze semiotikā', 8.
  • Реферат 'Filmas "Brīnišķais prāts" analīze semiotikā', 9.
Фрагмент работы

Filmas vēstījuma telpapamatā tiek konstruēta sešos posmos. Pirmajā posmā, kad Džons iestājās universitātē, visu notikumu darbība risinājās tur. Telpa – universitāte, bibliotēka un kopmītņu tipa istabiņa, kurā Džons mitinājās. Otrais posms, tad, kad Džons pabeidza augstskolu, kļuva par profesoru un strādāja operācijās Pentagonā, patstāvīgi – Vīlera aizsardzības laboratorijā un vēlāk kā kodu šifrētājs padomju avīzēs Amerikas valsts labā, lai atklātu Padomju Savienības nodomus saistībā ar atombumbu. Trešais posms, tad, kad Džons iepazinās un satikās ar Alīsiju (balle un dabas skats pie ezera). Ceturtais posms, kad tiek atklāta Džona slimība risinās psihiatriskajā slimnīcā, kur viņu diezgan brutālā veidā ārstē. Pēc slimnīcas– piektais posms, Džona ikdiena rit mājās, kur mīt viņa sieva, dēls, palīdzot viņam atveseļoties. Pēdējais – sestais posms ir pilnīgas atlabšanas periods, kad Džona ikdiena saistās ar sākotnējo telpu – universitāti, kurā viņš pasniedz lekcijas un mājās, kurās laimīgi kopā dzīvo ar savu ģimeni. …

Коментарий автора
Atlants