Оценка:
Опубликованно: 06.11.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Академический
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Образец документа 'SLA (sasniedzamo līmeņu apraksts)ģeogrāfijā 8.klasei', 1.
  • Образец документа 'SLA (sasniedzamo līmeņu apraksts)ģeogrāfijā 8.klasei', 2.
  • Образец документа 'SLA (sasniedzamo līmeņu apraksts)ģeogrāfijā 8.klasei', 3.
  • Образец документа 'SLA (sasniedzamo līmeņu apraksts)ģeogrāfijā 8.klasei', 4.
  • Образец документа 'SLA (sasniedzamo līmeņu apraksts)ģeogrāfijā 8.klasei', 5.
  • Образец документа 'SLA (sasniedzamo līmeņu apraksts)ģeogrāfijā 8.klasei', 6.
  • Образец документа 'SLA (sasniedzamo līmeņu apraksts)ģeogrāfijā 8.klasei', 7.
  • Образец документа 'SLA (sasniedzamo līmeņu apraksts)ģeogrāfijā 8.klasei', 8.
  • Образец документа 'SLA (sasniedzamo līmeņu apraksts)ģeogrāfijā 8.klasei', 9.
  • Образец документа 'SLA (sasniedzamo līmeņu apraksts)ģeogrāfijā 8.klasei', 10.
  • Образец документа 'SLA (sasniedzamo līmeņu apraksts)ģeogrāfijā 8.klasei', 11.
Фрагмент работы

Izmantojot skolotāja dotus tekstus (plašsaziņas līdzekļi, fenoloģiskie pētījumi) par klimata pārmaiņām, atrod tekstā un pieraksta: 1) klimata pārmaiņu cēloņus; 2) klimata pārmaiņu liecības.
Atbild uz jautājumiem “Kas ir klimats?”, “Kas ir klimata pārmaiņas?”, “Kāpēc klimats mainās?”, “Kādas ir klimata pārmaiņu sekas, un kādas tās varētu būt?”, “Kā klimata pārmaiņas skar mani?”, “Kā iespējams pārliecināties par klimata pārmaiņām?”. Diskutē klasē, spriežot par grupās sagatavotajām atbildēm uz dotajiem jautājumiem un faktiem, kuri tās pamato. Ikviena grupa veido īsu kopsavilkumu par katru diskusijas jautājumu.

Коментарий автора
Atlants