Stiprās puses. Piederība spēcīgai stratēģiskai grupai, manuprāt, uzskatāma par uzņēmuma lielāko priekšrocību, jo ir nodrošinājusi uzņēmumu ar plašām tehnoloģiskām prasmēm, stabilāku tirgus daļu, kā arī labāku loģistikas sistēmu u.tml. Lai gan SIA „Spilva” diezgan veiksmīgi eksportē savu produkciju, tomēr šajā jomā vēl ir daudz ko darīt, un nopietni jāņem vērā gan draudi, gan vājās puses. Pie uzņēmuma stiprajām pusēm minēts arī savs veikals, kur pircējam pieejama pilnīga visa ”Spilvas” produkcija, kā arī cenas tur ir par trešdaļu zemākas nekā citos pārtikas mazumtirdzniecības veikals. Tas, protams, ir pozitīvi, taču, manuprāt, šajos ekonomiskajos apstākļos, kad vietējo pircēju pirktspēja krītas, uzņēmumam būtu izdevīgi atvērt vēl kādu savu pārtikas veikalu, līdz ar to, veiksmīgi konkurējot ar lētākām cenām, bet nemainīgu kvalitāti.