Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.01.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 1.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 2.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 3.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 4.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 5.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 6.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 7.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 8.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 9.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 10.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 11.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 12.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 13.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 14.
Фрагмент работы

Kopumā varu secināt, ka prakses mērķi un uzdevumi tika īstenoti labi. Atsevišķās dienās uzdevumu īstenošana veicās grūtāk, citās – vieglāk. Uzdevumu īstenošana lielā mērā bija atkarīga arī no izvēlēto metožu, darba organizācijas formu izvēles. Aktīvās darbības metodes bērniem piesaistīja lielāku uzmanību, radīja darbošanās interesi. Centos dažādot mācību metodes, paņēmienus gan vienas dienas ietvaros, gan kopumā visas prakses laikā. Lielu uzmanību pievērsu tiešai sadarbībai ar bērniem, tādejādi labāk iepazīstot katru bērnu, lai varētu novērtēt bērna attīstības līmeni un spējas. Izmantoju pozitīvos stimulus bērnu darbības aktivizēšanai gan rotaļnodarbībās, gan pārējā dienas daļā. Dažās dienās mērķu un uzdevumu īstenošana izdevās labāk nekā plānots. …

Коментарий автора
Atlants