Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | PRODUKTA, PRODUKTU PORTFEĻA JĒDZIENS UZŅĒMĒJDARBĪBĀ | 7 |
1.1. | PRODUKTA UN PRODUKTU PORTFEĻA DEFINĒJUMS | 7 |
1.2. | PRODUKTU DZĪVES CIKLS PAKALPOJUMU BIZNESĀ | 9 |
1.3. | JAUNA PRODUKTA IEVIEŠANA UN VIRZĪŠANA TIRGŪ | 11 |
2. | SKAISTUMKOPŠANAS PAKALPOJUMU VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS | 15 |
2.1. | POPULĀRĀKIE SKAISTUMKOPŠANAS PAKALPOJUMI | 15 |
2.2. | VISPĀRĒJĀS UN HIGIĒNAS PRASĪBAS PAKALPOJUMU SNIEGŠANĀ | 21 |
3. | SKAISTUMKOPŠANAS PAKALPOJUMU PIEDĀVĀJUMA IZPĒTE UN ANALĪZE | 28 |
3.1. | SKAISTUMKOPŠANAS PAKALPOJUMU BIZNESA RAKSTUROJUMS AXXXXX NOVADĀ | 28 |
3.2. | KONKURENTU SKAISTUMKOPŠANAS PRODUKTU PIEDĀVĀJUMA VĒRTĒJUMS | 28 |
3.3. | KLIENTU VAJADZĪBU UN VĒLMJU IZPĒTE PRODUKTU PORTFEĻA IZVEIDĒ | 29 |
4. | PRODUKTU PORTFEĻA PAPILDINĀŠANAS IESPĒJAS SKAISTUMKOPŠANAS SALONĀ “XXXXXXXXXX” | 33 |
4.1. | SKAISTUMKOPŠANAS SALONA DARBĪBAS RAKSTUROJUMS | 33 |
4.2. | SALONA ESOŠO PRODUKTU PIEDĀVĀJUMS ATBILSTOŠI KLIENTU PROFILAM | 37 |
4.3. | SVID ANALĪZE, PROBLĒMU UN RISKU APZINĀŠANA | 39 |
4.4. | JAUNU PRODUKTU IEVIEŠANA MĒRĶAUDITORIJAS PIESAISTEI | 39 |
SECINĀJUMI | 41 | |
PRIEKŠLIKUMI | 43 | |
NOBEIGUMS | 47 | |
IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS | 48 | |
PIELIKUMI | 48 |
Kvalifikācijas
Anotācija
darba tēma – “Produktu portfeļa papildināšanas iespējas
skaistumkopšanas pakalpojumu biznesā”.
Kvalifikācijas darba mērķis – pētīt un analizēt Xxxxx novada skaistumkopšanas nozari,
lai izstrādātu priekšlikumus skaistumkopšanas salona “Xxxxx” sniegto pakalpojumu klāsta
palielināšanai. Lai sasniegtu kvalifikācijas darba mērķi, īstenoti šādi uzdevumi:
1. veikta teorētiskā izpēte par produkta, produktu portfeļa jēdzienu un būtību uzņēmējdarbībā;
2. sniegts skaistumkopšanas pakalpojumu vispārīgs raksturojums;
3. pētīts un analizēts skaistumkopšanas pakalpojumu piedāvājums Xxxxx novadā;
4. organizēta un veikta klientu aptauja par skaistumkopšanas pakalpojumu nepieciešamību;
5. izstrādāti priekšlikumi produktu portfeļa papildināšanas iespējām skaistumkopšanas salonā.
Kvalifikācijas darbā izmantotas pētījumu metodes – monogrāfiskā jeb aprakstošā
metode, induktīvā metode, analīzes metode, tirgus izpētes metode: SVID analīze, grafiskā
metode, aptaujas metode.
Kvalifikācijas darbs sastāv no: ievada, 4 nodaļām, 12 apakšnodaļām, 10 secinājumiem,
12 priekšlikumiem, nobeiguma un 9 pielikumiem. Kvalifikācijas darbā ievietotas 4 tabulas, 4
attēli un veikta 33 izmantotās literatūras un citu informācijas avotu analīze. Kvalifikācijas darba
apjoms ir 46 lapas (bez titullapas, anotācijām latviešu un angļu valodā un pielikumiem).
Atslēgas vārdi: produkts, produktu portfelis, mārketinga vide, konkurence, produktu
piedāvājums, mērķauditorija, inovācija. …
Pētīta un analizēta skaistumkopšanas nozare, lai izstrādātu priekšlikumus skaistumkopšanas salona sniegto pakalpojumu klāsta palielināšanai.
