Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.05.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 1.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 2.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 3.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 4.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 5.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 6.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 7.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 8.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 9.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 10.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 11.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 12.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 13.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 14.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 15.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 16.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 17.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 18.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 19.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 20.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 21.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 22.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 23.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 24.
Фрагмент работы

Kopsavilkums – pašvērtējums
Veicot kvalifikācijas praksi Talsu pirmsskolas izglītības iestādē “Sprīdītis”, sastādot katras dienas nodarbības plānu, tas tika veidots, lai bērni tiktu ieinteresēti, lai apgūtu nepieciešamo, lai bērniem tiktu radīta vēlme un interese atkārtot jau iemācīto, un apgūtu ko jaunu. Katra nodarbība tika sastādīta kopā ar Talsu pirmsskolas izglītības iestādes pedagogu, kurai ir audzinošā grupa. Katrai vadītajai nodarbībai centos izdomāt ko jaunu un savādāku, lai bērniem būtu interesantāks mācīšanās process. Svarīgi bērnam ir pasniegt informāciju tā, lai bērniem būtu vēlme klausīties un uzzināt vairāk par noteikto tēmu. Pievērsu lielu uzmanību uzskates materiāliem un bērnu patstāvīgai darbībai, jo bērniem vieglāk ir koncentrēties un saprast audzinātājas stāstīto, ja ir iespējams apskatīt lietas, kas saistās par noteikto tēmu. Savukārt, bērnu patstāvīgai darbībai uzmanību pievērsu, jo šīs grupiņas bērni labprātāk darbojas pastāvīgi un izveido ko jaunu, kas viņiem sagādā lielāku prieku.
Kā pedagogs centos ar bērniem izveidot savstarpēju sadarbību. Lai bērni vēlētos ar mani sadarboties, svarīgi bērnus ir ieinteresēt nodarbības norisē. Vislabāk to ir paveikt ar noslēpumainu stāstu, kura rezultātu bērni uzzina nodarbības beigās. Ja pirmā nodarbība ir bijusi veiksmīga, tad bērniem pedagogs šķiet interesants un lūdz palīdzību, ja tāda ir nepieciešama un pret pedagogu izturas ar cieņu, tādējādi veidojot sadarbību ar pedagogu. Vēl labs sadarbības veidošanas veids ar bērnu ir rotaļa, jo bērniem ļoti patīk izspēlēt dažādas rotaļas un labprāt mācās arī jaunas rotaļas.
Centos pietiekamā daudzumā bērnus uzslavēt, lai bērniem būtu pozitīvs stimuls. Ja uzslavu ir par daudz, tad , tad tas vairs nav kā pozitīvs stimuls, jo bērni pierod pie patstāvīgas uzslavas. Tā kā bērniem ļoti patīk doties ārā rotaļāties savā laukumiņā vai doties pastaigā, tad paziņojums par iešanu ārā arī var būt kā pozitīvs stimuls. Vēl bērniem ļoti patīk spēlēt rotaļas. Arī rotaļas var izmantot kā pozitīvu stimulu par paveiktu darbu. Lielākajai daļai bērnu patīk veikt pastāvīgos darbus. Vislabāk veic radošus darbus, kurš ir redzams un aptaustāms gala rezultātā. …

Коментарий автора
Atlants