Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.02.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Alfreds Ādlers', 1.
  • Презентация 'Alfreds Ādlers', 2.
  • Презентация 'Alfreds Ādlers', 3.
  • Презентация 'Alfreds Ādlers', 4.
  • Презентация 'Alfreds Ādlers', 5.
  • Презентация 'Alfreds Ādlers', 6.
  • Презентация 'Alfreds Ādlers', 7.
  • Презентация 'Alfreds Ādlers', 8.
  • Презентация 'Alfreds Ādlers', 9.
  • Презентация 'Alfreds Ādlers', 10.
  • Презентация 'Alfreds Ādlers', 11.
  • Презентация 'Alfreds Ādlers', 12.
Фрагмент работы

Pirmie 5 dzīves gadi
Jo labāk bērns sagatavots skolai, jo viņam tajā vieglāk;
Pietiek ar pirmajiem 4 – 5 gadiem, lai bērna izturēšanās mehanizētos;
4. – 5. dzīves gadā veidojam savu ideāltēlu.

Ja gribam kādu novērot un saprast, tad viņš jāvēro tādā brīdī, kad nonācis kādā grūtā situācijā;
Mazvērtības jūtas cilvēks nespēj izturēt ilgstoši;
Katrs bērns savā dzīvē saglabā kādu lomas izjūtu, saskaņā ar kuru vienmēr rīkojas;
Bez mērķa nojautas indivīda darbībai nebūtu nekādas jēgas.

Praktiskās darbības un pētījumu rezultātā A. Ādlers secina:
Tendence attīstīt savas spējas ir cilvēka pamatvajadzība;
Cilvēka apziņa (zināmais) un neapzinātā daļa darbojas paralēli;
Personības galvenais virzītājspēks nav seksuālā dziņa, bet gan pamatvajadzība – pilnveidoties;
Nepilnvērtības izjūtu jāprot atšķirt no nepilnvērtības kompleksa, kas ir kavēklis attīstībā.

Коментарий автора
Atlants