Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.11.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Komunikācija starp jauniešiem starptautisko apmaiņu programmu ietvaros', 1.
  • Эссе 'Komunikācija starp jauniešiem starptautisko apmaiņu programmu ietvaros', 2.
  • Эссе 'Komunikācija starp jauniešiem starptautisko apmaiņu programmu ietvaros', 3.
  • Эссе 'Komunikācija starp jauniešiem starptautisko apmaiņu programmu ietvaros', 4.
  • Эссе 'Komunikācija starp jauniešiem starptautisko apmaiņu programmu ietvaros', 5.
  • Эссе 'Komunikācija starp jauniešiem starptautisko apmaiņu programmu ietvaros', 6.
  • Эссе 'Komunikācija starp jauniešiem starptautisko apmaiņu programmu ietvaros', 7.
Фрагмент работы

Starptautiskās informācijas plūsma
Informācijas starptautiskā plūsma ir vēstījuma kustība pāri nacionālajām robežām starp divām vai vairākām nacionālajām kultūras sistēmām. Sistēmai jāiekļauj abi līmeņi – nacionālais un starptautiskais. Starptautiskā informācijas plūsma sevī ietver vēstījumu pārvaldi un tehnoloģijas.
Informācija ir jebkāda veida apraksts vai attēlojums, kā arī zināšanu sniegšana un izpratnes veidošana par faktu un skaitļu nozīmi. Tātad jaunieši dodoties kādā apmaiņā paši par sevi ir kā informācija, tas kādi ir viņu mērķi, kādi ir viņi paši, kā viņi spēj integrēties un kā veido komunikāciju, rada informācijas plūsmu.
Līdz ko mēs veicam kādas darbības, komunikāciju ārpus valsts robežām ar citu valsti, tiek radīta starptautiskā informācijas plūsma. Tas, kādi jaunieši, uz kuru valsti, un ko darīt, jau sniedz informāciju, taču tālāk informācija papildinās un tai piemīt starptautiska nozīme.
Starptautiskās informācijas apmaiņas nevienlīdzība veidojas uz varas attiecību pamata starp centra un perifērijas valstīm. Tātad, ir valstis, par kurām informācija vienmēr ir plašāka, tā ir regulāra, bet ir valstis, par kurām informācijas ir maz, un tā nav tik viegli visiem pieejama. Saistot šo definīciju ar apmaiņas programmām un Latviju, var teikt, ka tā tiešām ir. Latvieši braucot uz kādu valsti par to zina daudz un grib zināt vairāk, bet par Latviju vienmēr viss ir jāstāsta pašiem, jārada priekšstats. Tā kā starptautisko ziņu plūsmu var regulēt, var noteikt, kāda informācija par konkrēto valsti tiks izplatīta, var radīt arī katras valsts konkrētu tēlu. Taču jauniešu apmaiņās, šādi rāmji nojūk un visi ir vienādā līmenī. Informācijas plūsma veidojas uz vietas, tieši tajā momentā, kad jaunieši iepazīstas.

Коментарий автора
Atlants