Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.03.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 1.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 2.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 3.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 4.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 5.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 6.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 7.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 8.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 9.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 10.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 11.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 12.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 13.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 14.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 15.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 16.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 17.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 18.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 19.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 20.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 21.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 22.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 23.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 24.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 25.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 26.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 27.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 28.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 29.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 30.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 31.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 32.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 33.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 34.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 35.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas un vērojuma prakse pirmsskolā', 36.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Prakses laikā veicamie uzdevumi    5
1.1.  Skolotāja izvirzītie uzdevumi un to īstenošanas metodes, formas un līdzekļi bērna attīstības veicināšanai dažādās aktivitātēs    5
1.2.  Skolotāja un bērna, bērna un bērna saskarsmes un sadarbības saturs un formas    8
2.  Personīgā iesaiste un aktivitāšu vadīšana prakses uzdevumu īstenošanā    11
3.  Pedagoģiskās darbības pašvērtējums par praksi kopumā    25
  Izmantotās literatūras avotu saraksts    27
  PIELIKUMI    28
Фрагмент работы

Datums : 27.05.2016
Temats : Kusties vesels!
Vadītā aktivitāte : sporta svētki PII
Mērķis: sporta tradīciju popularizēšana PII un fizisko aktivitāšu attīstīšana, piedaloties dažādās sportiskās aktivitātēs.
Uzdevumi :
attīstīt bērnu sociālās prasmes, darbojoties kā viena komanda;
stimulēt uzmanību, veicot dažādas disciplīnas;
radīt pozitīvu emocionālo gaisotni, jūtot līdzi viens otram;
nostiprināt saskarsmes prasmes.
Nepieciešamie materiāli: sporta tērps, ērti sporta apavi.
Skolotāja darbība
Šodien visā PII paredzēti sporta svētki, katra grupiņa piedalās.
Skolotāja sagaida bērnus un aiznes uz rotaļu laukumu bērnu atnestos balonus, kas tiek piestiprināti, tajā laikā ar bērniem paliek skolotāja palīgs.
Pēc brokastīm skolotāja izsauc bērnus pa pāriem, lai dotos uz kopīgo svinīgo sporta svētku atklāšanu.
Skolotāja pamana, ka bērni ir satraukti un piedāvā iesildīties, kamēr svētki nav sākušies.Skolotāja rāda bērniem dažādas pamatkustības.
Skolotāja kopā ar bērniem noklausās sporta skolotājas uzrunu, kura novēl visiem veiksmi.
Katrā bērnu laukumā ir izveidota konkrēta disciplīna, uzdevumi, kuri jāpaveic.
Skolotāja operatīvi sadala bērnus pa komandām un pati nodemonstrē, kas ir jādara konkrētajā laukumā.
Skolotāja uzmundrina bērnus, slavē un jūt līdzi, kā arī pati piedalās uzdevumu izpildē, ja kādā komandā nepietiek cilvēku.
Skolotāja norīko bērnus pie nākamās stafetes, tā tas turpinās, kamēr visi uzdevumi ir izpildīti.
Skolotāja aicina bērnus pulcēties, lai uzklausītu vadītājas uzrunu un saņemtu apbalvojumus. Visi bērni vēlas turēt rokās diplomu, tapēc skolotāja paņem diplomu pie sevis un pastāsta bērniem, ka tas būs pie sienas un dāvināts visiem.
Skolotāja fotogrāfēja bērnu aktivitātes.


Коментарий редакции
Atlants