-
Mācību ekskursija kā efektīva mācību forma
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
Teorētiskā daļa | 5 | |
Ekskursija kā mācību darba formas raksturojums | 5 | |
1.1. | Ekskursijas motivācija | 7 |
1.2. | Mācību ekskursiju klasifikācija | 8 |
1.3. | Pamatnosacījumi mācību ekskursiju organizēšanai | 10 |
Mācību ekskursiju objektu iedalījums | 13 | |
Mācību metožu izmantošana ģeogrāfiska rakstura ekskursijās | 14 | |
Praktiskā daļa | 17 | |
Mācību ekskursiju maršruti Iecavas vidusskolā | 17 | |
Aptaujas anketas rezultāti | 19 | |
Literatūras saraksts | 23 | |
Anotācija | 24 | |
Pielikumi | 25 |
Darba autores izvēlējās tematu „Mācību ekskursija kā efektīva mācību forma”, jo uzskata, ka šī tēma ir ļoti aktuāla mūsdienās, kad Latvijā izglītības sistēma ir pakļauta pārmaiņām un nepieciešamas jaunas un efektīvas mācību metodes. Mācību ekskursiju laikā skolēni trenē prasmes, kuras nevar iegūt mācību stundu laikā, kā arī dod iespēju dabiskos apstākļos iepazīties ar jaunām vietām, dažādiem priekšmetiem un parādībām. Ir ļoti interesanti uzzināt, kādās mācību ekskursijās brauc mūsu skolas 1. - 4. un 9. - 12. Klašu skolēni, kā arī noskaidrot tieši vidusskolēnu vērtējumu par mācību ekskursijām. Darba autores grib uzzināt, vai skolēniem patīk braukt mācību ekskursijās un kādus ģeogrāfiskos objektus tie vēlas apskatīt.
Darba hipotēze: skolēniem ir pozitīva attieksme pret mācību ekskursijām.
Darba mērķi ir izpētīt:
Kāda nozīme ir mācību ekskursijām skolēnu izglītošanā
Kāda ir skolēnu attieksme pret mācību ekskursijām.
Darba uzdevumi:
1.Veikt ieskatu teorijā par mācību ekskursiju kā mācību metodi.
2.Noskaidrot un apkopot skolēnu domas par mācību ekskursiju
3.Izdarīt secinājumus.…
Zinātniski pētnieciskais darbs "Mācību ekskursija kā efektīva mācību forma"
