-
Subaru X-Mode poga
Veicot šo pašu testu slīpumā visos gadījumos pierādās ,ka X-Mode tiešam liek jaudai doties uz to riteni vai tiem riteņiem kam ir saķere. Slīpumā atstājot Outback ar saķeri tikai vienam aizmugurējam ritenim varēja novērot ka tas uz asfalta sāk spolēt, taču auto uz priekšu nekustas. No tā var secināt ka tiešām uz riteni kuram ir saķere tiek sūtīta lielākā daļa jaudas.
Diemžēl vienam aizmugurējajam ritenim ar no rūpnīcas uzstādītajām M+S riepām ir par maz saķeres un tas nespēj nedaudz vairāk kā 1,6 tonnas smago Outback uzstumt augšā pa slīpo nogāzi.
Šis tests pierāda, ka Subaru izstrādātais X-Mode tiešam strādā un spēj palīdzēt sliktas saķeres apstākļos.
Jāatceras, ka neviena pilnpiedziņas sistēma vai palīg programmatūra nespēs palīdzēt ja riepām ar ceļa segumu ir slikta saķere. Tā dēļ X-Mode ir radīts kā palīgs grūtos braukšanas apstākļos nevis kā līdzeklis lai ietaupītu uz riepu izvēli.
…
Kopsavilkums. Šajā darbā apskatīts kādas izmaiņas uz automobiļa vadāmību, pārgājamību un gaitas īpašībām atstāj Subaru automobiļos ieviestais X-Mode. Tas ir režīms ko Subaru inženieri izstrādājuši lai padarītu pārvietošanos sliktas saķeres apstākļos drošāku. Apskatot The Fast Lane Car veiktos testus kuros tika pārbaudīta jaunās sistēmas darbība var droši teikt ka Subaru X-Mode sistēma ir tik spēcīga cik spēcīgs ir tās stiprākais posms. Simetriskā visu riteņu piedziņa tika ieviesta 1972.gadā, kopš tiem laikiem Subaru ir pamazām pilnveidojuši sistēmu ar mērķi autovadītājam sniegt drošības sajūtu un pārliecību ka braucot tieši ar Subaru viņi nonāks savā mērķi lai caur kādiem neceļiem būtu jādodas. Ticams , ka nākotnē X-Mode nebūs kā atsevišķa funkcija, bet gan tiks integrēts standarta pilnpiedziņas sistēmā.
