Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.11.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Ceļu satiksmes negadījumu skaits un faktori', 1.
  • Конспект 'Ceļu satiksmes negadījumu skaits un faktori', 2.
  • Конспект 'Ceļu satiksmes negadījumu skaits un faktori', 3.
  • Конспект 'Ceļu satiksmes negadījumu skaits un faktori', 4.
  • Конспект 'Ceļu satiksmes negadījumu skaits un faktori', 5.
  • Конспект 'Ceļu satiksmes negadījumu skaits un faktori', 6.
  • Конспект 'Ceļu satiksmes negadījumu skaits un faktori', 7.
  • Конспект 'Ceļu satiksmes negadījumu skaits un faktori', 8.
  • Конспект 'Ceļu satiksmes negadījumu skaits un faktori', 9.
  • Конспект 'Ceļu satiksmes negadījumu skaits un faktori', 10.
  • Конспект 'Ceļu satiksmes negadījumu skaits un faktori', 11.
Фрагмент работы

Secinājumi

Tika izvirzītas divas hipotēzes
H0 : Ceļu satiksmes negadījumu skaits nav atkarīgs ,no automašīnu kustības intensitātes ceļu posmā Jelgava – Rīga.

H1 : Ceļu satiksmes negadījumu skaits ir atkarīgs no automašīnu kustības intensitātes ceļa posmā Jelgava – Rīga.

Pētījumam izmantojām pakāpes regresijas modeli.
Izmantojot šo modeli noskaidrojām , ka intensitātes pieaugumu var izskaidrot 24% no negadījuma samazinājuma procentuālajām izmaiņām.
Parametrs ß1 nav statistiski būtisks.

Determinācijas koeficients ir zems , kā rezultātā izmatot šos datus prognozēšanai nav iespējams.

Pārbaudot divpusējo hipotēzi apstiprinājās, ka negadījumu skaits nav atkarīgs no automašīnu kustības intensitātes šajā ceļa posmā.

Līdz ar to var secināt , ka darba sākumā pieņemtā doma , ka kustības intensitātes pieaugums ietekmē ceļu satiksmes negadījuma skaita pieaugumu neapstiprinās.

Gluži pretēji pieaugot satiksmes intensitātei, negadījumu skaits kaut nedaudz , tomēr samazinās.

Varam secināt, ka jāmeklē citi faktori , kas ietekmē negadījumu skaitu, piemēram;
Sezonalitāte;
Ceļa seguma kvalitāte;
Diennakts laiks;
Satiksmes dalībnieki utt.

Коментарий автора
Atlants