-
Firmas "Dzintars" lūpu balzamu "Sports" un "Uni" izpēte
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Preces raksturojums | 3 |
2. | Pircēju raksturojums | 4 |
3. | Pirkšanas motīvi | 5 |
4. | Kādi makro, mikro un tirgus vides faktori ietekmē preces ražotājus? | 6 |
5. | Konkurentu novērtējums | 9 |
6. | Preces iesaiņojuma novērtējums | 10 |
7. | Preces reklāmas novērtējums | 10 |
8. | Mūsu piedāvātais iesaiņojums | 11 |
Balzams lūpām “SPORTS”
Ideāls higiēnisks līdzeklis lūpu kopšanai. Baro, mitrina un nepadara lūpu ādu sausāku.
Novērš ieskrambājumus un kavē lūpu ādas lobīšanos. Satur UV filtrus. Efektīvi aizsargā lūpas no saules, vēja un sala. Palīdz saglabāt Jūsu lūpu skaistumu.
Neaizvietojams sportistiem un cilvēkiem, kuri strādā ārā.
IEDARBĪBA:
nodrošina lūpu kopšanu un aizsardzību
piešķir lūpām dabisko spīdumu un elastīgumu
piemīt patīkams augļu aromāts
Balzams lūpām “UNI”
Ideāls higiēnisks līdzeklis lūpu kopšanai. Baro, mitrina un nepadara lūpu ādu sausāku.
Novērš ieskrambājumus un kavē lūpu ādas lobīšanos. Satur UV filtrus. Efektīvi aizsargā lūpas no saules, vēja un sala. Palīdz saglabāt Jūsu lūpu skaistumu.
Paredzēts visai ģimenei.
IEDARBĪBA:
nodrošina lūpu kopšanu un aizsardzību
piešķir lūpām dabisko spīdumu un elastīgumu
piemīt patīkams augļu aromāts ar vieglām citrusa notīm
“Dzintars” lūpu balzāmus var iedalīt pie patēriņa precēm. Precīzāk, pie ikdienas pieprasījuma precēm – tās ir preces, kuras pircēji iegādājas bieži un ātri, t.i., pirkšanai netērējot daudz laika.…
Preces raksturojums, Pircēju raksturojums, Pirkšanas motīvi, Kādi makro, mikro un tirgus vides faktori ietekmē preces ražotājus?, Konkurentu novērtējums,Preces iesaiņojuma novērtējums,Preces reklāmas novērtējums,Mūsu piedāvātais iesaiņojums