-
Biedrības "New Door" iekšējā komunikācija
Отчёт по практике12 Общественные отношения, Социальная работа
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | Biedrības “New Door” organizatoriskā struktūra un funkciju sadales novērtējums | 4 |
2. | Biedrības “New Door” ārējo sakaru darba izvērtējums | 6 |
3. | Biedrības “New Door” komunikācijas sistēmas izvērtējums | 8 |
4. | Praktikantes pieredze prakses laikā | 9 |
Secinājumi | 11 | |
Priekšlikumi | 12 |
SECINĀJUMI
1. Biedrība “New Door” ir nevalstiska, starptautiska organizācija, kas ir bāzējusi savu darbību Latvijā un fokusējas uz sociālās uzņēmējdarbības attīstību un popularizēšanu Latvijā.
2. Ārējā komunikācija ir atkarīga no organizācijā esošās vadības spējas atrast un uzturēt piemērotus kontaktus, kas palīdz organizācijai augt un attīstīties; ārējā komunikācija atbild par organizācijas imidža veidošanu sabiedrībā un profesionālā tēla uzturēšanu attiecībā pret citām sociālās sfēras organizācijām.
3. Iekšējās komunikācijas efektivitāte nelielā kolektīvā galvenokārt balstās uz uzticēšanos, savlaicīgu informācijas sniegšanu un sapratni tajā skaitā nesaprotamo jautājumu izskaidrošanu.
4. Nepastāvīga lieluma kolektīva uzturēšana biedrībā “New Door” negatīvi ietekmē tās izaugsmes iespējas un organizācijai lojāla uzņēmuma izveidi, bet pozitīvi ietekmē organizācijas informācijas platformu paplašināšanu, nepieciešamo darbinieku nodrošināšanu atbilstoši organizācijas darba intensitātei un uzlabo organizācijas radošo potenciālu
5. Prakses laikā iegūtās zināšanas pietiekoši atspoguļo starptautisko komunikāciju un nepieciešamās zināšanas tās izpratnei kā arī nodrošina plašas, noderīgas zināšanas ne tikai studiju vajadzībām, bet arī profesionālās darbības attīstīšanai nākotnē.
…
Prakse atbilstoši prakses aprakstam tika veikta nevalstiskajā organizācijā ar starptautisku ievirzi – biedrībā “New Door”. Biedrības galvenais mērķis ir sociālās uzņēmējdarbības izveide un savstarpējā palīdzība tās attīstīšanā, ceļot sociāli maznodrošināto grupu labklājību. (..) Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti attiecīgi uzdevumi: 1. Iepazīties un novērtēt prakses vietas organizatorisko struktūru un funkciju sadali. 2. Iepazīsties un izvērtēt ārējo sakaru darba organizāciju prakses vietā. 3. Iepazīsties ar uzņēmuma komunikācijas sistēmu, piedalīties uzņēmuma komunikācijas aktivitātēs. 4. Uz veiktā praktiskā darba un vērtējuma pamata, izstrādāt savus secinājumus un priekšlikumus par ārējo sakaru nodaļas vai darbinieka darba organizāciju prakses vietā.