Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
Zīmola definīcija | 6 | |
Zīmols Rimi | 10 | |
Zīmola Rimi priekšrocību un trūkumu analīze | 15 | |
Secinājumi un priekšlikumi | 29 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 32 | |
1.pielikums | 35 |
No 2012.gada rudens Rimi veikalos visā Latvijā tika ieviesta pirmā personalizētās iepirkšanās sistēma Baltijā – Mans Rimi kioski. Jaunā sistēma nodrošinās iespēju izmantot Mans Rimi karti vēl izdevīgākiem pirkumiem – saņemt personalizētus piedāvājumus par zemākām cenām, apskatīt kartes uzkrātos punktus, kā arī aplūkot citu lojalitātes programmas partneru īpašos piedāvājumus. (1.2)
Zemāk redzamajā 2.1. tabulā, attēlots Rimi Baltic 2011.gada finanšu rezultāti. Rimi Baltic grupas veikalu neto apgrozījums 2011.gadā pieauga par 2,8%, sasniedzot 1111 miljonus EUR. (1.2) 2011.gada ceturtajā ceturksnī Rimi Latvijā guvis 144 milj. Eiro peļņu, savukārt 2011.gadā kopā Rimi peļņa Latvijā sasniegusi 545 milj. Eiro. Ja salīdzina visu trīs Baltijas valstu finanšu rādītājus par 2011.gadu, var secināt, ka Rimi vislielāko peļņu ir guvis Latvijā, savukārt viszemāko – Lietuvā. …
Darba mērķis ir noskaidrot zīmola Rimi priekšrocības un trūkumus, balstoties uz patērētāju vērtējumu, kas tiek iegūts ar aptaujas palīdzību. Lai īstenotu šo mērķi, tiek noteikti šādi uzdevumi: 1. noskaidrot zīmola definīciju; 2. iegūt un apkopot informāciju par zīmolu Rimi 3. izstrādāt aptaujas anketu 4. veikt aptauju ar internetā www.visidati.lv ar izvietotās anketas palīdzību; 5. apkopot un interpretēt iegūto informāciju. Darba mērķa sasniegšanai autore pielieto aptaujas pētniecības metodi. Aptaujā iegūtie dati ir apstrādāti ar Excel programmas palīdzību. Darbs sastāv no trīs nodaļām, divām apakšnodaļām, ievada, secinājumu un priekšlikumu daļas un pielikumu daļas. Darbā izmantotās literatūras un avotu grupas uzskaitījums: vispārēja un specialā literatūra; elektroniskie informācijas avoti; autores veiktās aptaujas rezultāti.
