Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.11.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Kvalitātes aspekts pacientu aprūpē', 1.
  • Конспект 'Kvalitātes aspekts pacientu aprūpē', 2.
  • Конспект 'Kvalitātes aspekts pacientu aprūpē', 3.
  • Конспект 'Kvalitātes aspekts pacientu aprūpē', 4.
Фрагмент работы

Mūsdienu patērētājs ir kļuvis prasīgāks un izvēlīgāks, tāpēc kvalitātes izpratne un īstenošana ir īpaši svarīga ne tikai uzņēmējdarbībā, bet arī medicīnā.
                        Starptautiskā Standartizācijas Organizācija (ISO) kvalitāti definē šādi: ” Kvalitāte ir objekta raksturlielumu kopums, kas nosaka tā atbilstību noteiktām vai paredzētām prasībām”.
Attiecīgi par kvalitāti veselības aprūpē var teikt, ka tā ir ” raksturlielumu kopums, kas apliecina sniegtās veselības aprūpes atbilstību pacienta esošajām vajadzībām, viņa vēlmēm, mūsdienu medicīnas zinātnes un tehnoloģiju līmenim”. Šī definīcija norāda, ka izpratne par kvalitātes jēdzienu ir mainījusies. Kvalitāte agrāk bija kvalitātes raksturojumu kopums, kas nosaka gala rezultāta īpašības un to noteica kā atbilstību standartam bez klienta apmierinātības par saņemto pakalpojumu. Mūsdienu izpratnē to raksturo arī paša procesa norises kvalitāti, kas atbilst ne tikai standartiem, klienta priekšstatiem, bet arī viņa slēpto vēlmju apmierināšanai.…

Коментарий автора
Atlants