Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Образец документа 'Stundas plāns dabaszinībās 5.klasei', 1.
  • Образец документа 'Stundas plāns dabaszinībās 5.klasei', 2.
  • Образец документа 'Stundas plāns dabaszinībās 5.klasei', 3.
  • Образец документа 'Stundas plāns dabaszinībās 5.klasei', 4.
  • Образец документа 'Stundas plāns dabaszinībās 5.klasei', 5.
  • Образец документа 'Stundas plāns dabaszinībās 5.klasei', 6.
  • Образец документа 'Stundas plāns dabaszinībās 5.klasei', 7.
Фрагмент работы

Mācību metodes: darbs ar tekstu (mācību grāmata), jautājumi un atbildes, informatīvo tehnoloģiju izmantošana (dators un projektors skolotājas prezentācijai ar uzdevumiem stundas laikā), vizualizēšana (ūdens riņķojuma attēli);
Mācību organizācijas formas: frontālais darbs, individuālais darbs;
Sasniedzamais rezultāts (atbilstoši Pamatizglītības standarta dabaszinības 1.-6. kl. prasībām, beidzot 5. klasi):
1. zina par ūdens riņķojumu dabā un izprot tā nozīmi;
2. vizuāli attēlo ūdens riņķojumu dabā.
Apgūstamie jēdzieni: iztvaikošana, kondensācija, nokrišņi, ūdens krātuve, transpirācija, iesūkšanās, virszemes notece.

Коментарий автора
Atlants