Оценка:
Опубликованно: 01.10.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Dzejoļa analīze. Aleksandrs Čaks "Šovakar"', 1.
  • Конспект 'Dzejoļa analīze. Aleksandrs Čaks "Šovakar"', 2.
Фрагмент работы

LIRISKĀ ‘ES’ PĀRDZĪVOJUMS
Liriskais ‘es’ stāsta savus pārdzīvojumus, atklājot savas jūtas. Viņš ir reālists, stāstot par savu dzīvi, taču saglabā pozitīvismu. Dzejolis pauž liriskā ‘es’ sapņus un cerības par labāku un piepildītāku dzīvi. Viņš ir melanholiķis, jo kavējas nostaļģijā, atgriežoties bērnības atmiņās, viņa lauku mājās. Iespējams, tiek runāts par bērnību, kad viss bija daudz vieglāk, dzīve bija krāsaināka, jo nevajadzēja uztraukties par ‘pieaugušo’ problēmām. Liriskais ‘es’ atceras pļavas, kurās ganījās govis, bērzu silus un jasmīnu smaržu.

DZEJOĻA FORMA
Dzejolis sastāv no trīs pantiem:
• Pirmajā tiek aizsākts sapnis;
• Otrajā tiek runāts par sapņainajām atmiņām;
• Trešajā tiek atklāta realitāte.

Atlants