Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Эссе 'Centralizēto eksāmenu ķīmijā, fizikā un bioloģijā statistika un rezultāti', 1.
  • Эссе 'Centralizēto eksāmenu ķīmijā, fizikā un bioloģijā statistika un rezultāti', 2.
  • Эссе 'Centralizēto eksāmenu ķīmijā, fizikā un bioloģijā statistika un rezultāti', 3.
  • Эссе 'Centralizēto eksāmenu ķīmijā, fizikā un bioloģijā statistika un rezultāti', 4.
  • Эссе 'Centralizēto eksāmenu ķīmijā, fizikā un bioloģijā statistika un rezultāti', 5.
  • Эссе 'Centralizēto eksāmenu ķīmijā, fizikā un bioloģijā statistika un rezultāti', 6.
  • Эссе 'Centralizēto eksāmenu ķīmijā, fizikā un bioloģijā statistika un rezultāti', 7.
  • Эссе 'Centralizēto eksāmenu ķīmijā, fizikā un bioloģijā statistika un rezultāti', 8.
Фрагмент работы

9.att. Mājsaimniecību rīcībā esošie ienākumi uz vienu mājsaimniecības locekli laika periodā no 2010. līdz 2013. gadam (EUR, mēnesī) (CSP, 2015)

Šie dati rāda, ka Latvijas reģionos un laukos iedzīvotāju materiālais stāvoklis ir zemāks nekā, piemēram, Rīgā un citās Latvijas pilsētās, un no tā var secināt, ka sociālā nevienlīdzība ir viens no faktoriem, kas ietekmē skolēnu sasniegumus centralizētajos eksāmenos.
Apkopojot analizētos datus, autore secina, ka darbā izvirzītā tēze, ka intereses trūkuma dēļ eksāmenu kārtotāju skaits eksaktajos priekšmetos ir zems, nav apstiprinājusies. Savukārt tēze, ka centralizēto eksāmenu rezultāti lauku un pilsētu skolās atšķiras dēļ pastāvošās sociālās nevienlīdzības ir apstiprinājusies.

Коментарий автора
Atlants